کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت ارتباطات اینترنتی

با سلام

افرادی که مایل به پذیرش سمت معاونت ارتباطات اینترنتی (معاونت وبلاگ) هستند لطفاً در این پست اعلام کنند.

با تشکر


تا پایان روز جمعه 93/6/21 سنجاق است

یک انتقاد

در مورد پروژه های در حال اجرای کانون گزارش فعالیتی داده نمیشه. الان ما درگیر پروژه معارفه (خانم جهانی پور)، اکران (خانم باقری) و جلسه ورودی ها (دبیر) هستیم اما از هیچ کدوم اثری در وبلاگ نیست.
ضمن اینکه جلسه ها هم باید هرچه زودتر برگزار بشه. امیدوارم دبیر هرچه سریع تر به این مسایل سر و سامون بدهند که وقت رو از دست ندیم.

معاونت اساسنامه

دوستانی که مایلند در این ترم معاون اساسنامه باشند تا انشالله در ترم بعد مسئول اساسنامه بشوند لطفا اعلام آمادگی کنند.
ممنون.


با نظر مسئول وبلاگ تا پایان روز جمعه 21/6/93 سنجاق است

مسئولین جدید سمت ها

ترم جدید شروع شد. امیدوارم اعضای کانون ترم موفقی را هم در زمینه درس و هم در امور مربوط به کانون داشته باشند. با شروع ترم معاونین ترم قبلی مسئول سمت مسشن. در این ترم:

مسئول آرشیو و لوکیشن، مهدی قربانی
مسئول ارتباطات اینترنتی، علی عیدی
مسئول حق رای، خانم شهسواریان
 هستند. مسئول اساسنامه هم من هستم. دبیر هم که خانم ترابی. مسئول کامپیوتر هم بعد از رای گیری ابقا احتمالا علی عبدی خواهد بود.
تمام مسئولین سمت ها باید هر چه سریع تر رای گیری مربوط به معاونت رو برگزار کنند. هر کس دوست داره کاندید بشه به مسئول سمت بگه. باز هم امیدوارم ترم بسیار خوبی رو در پیش رو داشته باشیم.

آمریکا 5 فرانسه 5 بقیه هیچ

10 مستند برتر تاریخ سینما از طرف سایت اندساوند (منتقدهای دنیا) The_Man_With_a_Movie_Camera_1_vertov.jpg (1967×1967) ادامه مطلب ...

(دفتری) که الفبا را بالا آورد ُ (حکایتی) که در گفتمان درد به ناکجا رفت / بررسی موج نو (قسمت دوم)

فرانسه !

کشوری که دوتن  از همسایگانش (آلمان/ایتالیا‌) از مهره های اصلی هر دو جنگ بوده اند و علی رغم استراتژی جنگ و بی طرفی نسبی این کشور در جنگ جهانی دوم بعلت (جبر جغرافیایی) و پیشینه ی تاریخی اش در معاهده ی ورسای تا می توانست از عواید و فضایل این جنگ بهره مند گشت .

ما حصل تصمیمات سرنوشت ساز آینده نگران این فجایاع نه تنها در قتل عام میلیون ها انسان نظامی و غیر نظامی محصور  که در (تاثیرات) این کارزار بر ادامه ی روند زندگانی و نشو فرهنگ سرخورده ی عصیان گر در کشورهای اروپایی به سبک (رب النوع های سینمای کلاسیک) خودنمایی می کرد





 
ادامه مطلب ...