کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئولین جدید سمت ها

ترم جدید شروع شد. امیدوارم اعضای کانون ترم موفقی را هم در زمینه درس و هم در امور مربوط به کانون داشته باشند. با شروع ترم معاونین ترم قبلی مسئول سمت مسشن. در این ترم:

مسئول آرشیو و لوکیشن، مهدی قربانی
مسئول ارتباطات اینترنتی، علی عیدی
مسئول حق رای، خانم شهسواریان
 هستند. مسئول اساسنامه هم من هستم. دبیر هم که خانم ترابی. مسئول کامپیوتر هم بعد از رای گیری ابقا احتمالا علی عبدی خواهد بود.
تمام مسئولین سمت ها باید هر چه سریع تر رای گیری مربوط به معاونت رو برگزار کنند. هر کس دوست داره کاندید بشه به مسئول سمت بگه. باز هم امیدوارم ترم بسیار خوبی رو در پیش رو داشته باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 20:12

مسئول امور مالی کو؟
بازم تخلف از خانم نجاتی؟
چرا ایزدی گیر نداده؟

شکور

متاسفانه معاون انتخاب نکردند و سعید هم حواسش نبوده.
امیر حیدری
------------------------
هم من و هم دبیر بهشون گفته بودیم ولی گفته بودند کسی نیست. حتی دبیر یه پست در این باره گذاشت ولی می گفتند کسی حاضر نیست معاون بشه.
ایزدی
................................
بله من هم به دبیر گفته بودم کسی حاضر به داوطلب شدن نیست.
زرگرم

شکور سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:39

یعنی خانم نجاتی با تک تک افرادی که فکر میکردن مناسب این سمت هستن صحبت کردن؟
شکور

علی عبدی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:41

با تشکر

ن.ش چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 12:52

ممنون از این پست :))

اسدی پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 00:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد