کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خطای بزرگان یا نقدی بر جلسه ی سه شنبه...

امروز ما قدیمی ها اشتباه کردیم

و من خودم به شدت بیشتر حس اشتباه کردن بهم دست داده

همونطور که تو پست وظیفه ی دوستان مدیر اجرایی... گفتم، وقتی هنوز معیار جدید حق رای تصویب نشده باید بر اساس قواعد منطقی اینرسی و استصحاب، به قواعد قبلی پایبند می بودیم

من رفتم اساسنامه ی سال 85 رو خوندم و دیدم که تو متنش معیار های حق رای تحت قالب سه مورد کلی حضور مستمر در فعالیت ها، حضور مستمر در جلسات و انجام مسئولیت های محوله ذکر شده

طبق صحبتی که در یکی از جلسات نیمه ی دوم سال گذشته انجام داده بودیم، قرار بر عرفی کردن قواعد بود و چیزی که از معیار عرفی حق رای یادمه این بود که

الف- اصل براین است که کسی حق رای ندارد مگر اینکه این حق را اثبات کند

ب- هر کس بعد از غیبت دو جلسه پی در پی حق رای خود را از دست میدهد

ج- هر کس در فعالیت های ما بین جلسات فعال نبوده باشد، حق رای خود را از دست میدهد...

 

و هرکس با حضور در دو جلسه ی پی در پی کانون و شرکت در فعالیت ها،حق رای خودش رو به دست میاره...

البته درمورد مورد ج دچار مشکلم و نمیدونم دقیقا چی بود ولی منتطقا فکر نمیکنم که برای داشتن حق رای نیاز باشه که تو همه ی فعالیت های مابین دو جلسه باشیم

توجه داشته باشید که فهم من از فعالیت، فعالیت واقعیه نه از روی مرام و رفاقت و یا حتی رفع تکلیف و به شدت کوتاه...

من شکوری هستم

یه عضو به شدت معمولی کانون

ولی خیلی دم از اساسنامه میزنم

من خیلی داشتم تلاش میکردم که اوضاع حق رای رو اساسنامه و این مسائل رو راست و ریست کنم ولی این یه حبه قند خانم نعیمی فرصت حرف زدن رو گرفته...امروزم فکر کنم هول شدم که یادم رفت وگرنه خودم تو پست موضوعاتی که به نظر من باید در جلسه سه شنبه مطرح شوند نوشته بودم که اول تو جلسه باید معلوم بشه که چه افرادی وارد نهاد تصمیم گیری شدن...

 

من از همه ی دوستان معذرت میخوام

و اینجا برای اینکه یه حرکتی بکنم نظرخودم رو درمورد افراد نهاد تصمیم گیری اعلام میکنم

من تو پست وظیفه ی دوستان مدیر اجرایی... از دوستان مدیراجرایی خواستم که کمک کنن تا حداقل براساس معیار های سابق، نهاد تصمیم گیری رو به روز کنیم ولی مث اینکه همه درگیر یه حبه قندن

پس صرفا و صرفا نظر خودم رو میدم

دوستان مدیر اجرایی خواهش میکنم که این نظرات رو کامل کنن

من چیزی رو که به چشم خودم دیدم رو مینویسم:

اعضای نهاد تصمیم گیری بر اساس معیار سابق و به نظرعباس شکوری عبارتند از:

1- جواد شالیکار- حضور در نمایشگاه و یه حبه قند و جلسات

2- خانم جهانی پور – حضور در نمایشگاه و یه حبه قند و جلسات

3- مجید ارشادی – حضوردر یه حبه قند و نمایشگاه و جلسات

۴-پشت مشهدی – حضور در یه حبه قند و جلسات

5- کوهستانی جدید – حضور در یه حبه قند و جلسات

6- عباس شکوری – حضوردر نمایشگاه و یه حبه قند و جلسات

7- امید صفایی -  مدیراجرایی کارگردانی و تدوین و جلسات

8- خانم آقایی – حضوردر یه حبه قند و جلسات

9- محمد فینی زاده – حضور در نمایشگاه و یه حبه قند و جلسات

10- محمد فرامرزی – مدیر اجرایی نمایشگاه و حضوردر یه حبه قند و جلسات

11- نسیم نعیمی – مدیر اجرایی یه حبه قند و حضوردر نمایشگاه و در جلسات

12- نیلوفر مردیها – حضور درنمایشگاه و انجام کارهای جدید آرشیو (کارهای آرشیو به عنوان فعالیت مصوب کانون)و جلسات

13- علی محیط – حضوردر یه حبه قند و نمایشگاه وجلسات

14- خانم باباگلی -  حضوردر یه حبه قند ونمایشگاه و جلسات


 

با مطالعه ی وبلاگ به این نتیجه رسیدم که دوستان ذیل هم میتونن حق رای داشته باشن ولی نیاز هست که مدیران اجرایی یاخودشون یه تذکری به من بدن(صرفا اگه میخوان نظر من رو عوض کنن ها... من اصلا کاره ای نیستم ... یه وقت فکر نکنید که من مسئول احراز این معیارهام ها...)

1۵- موسوی- حضور در نمایشگاه و جلسات

1۶- خانم جمالی – حضور در یه حبه قند (آپارات) و جلسات

1۷- اکبری- پی گیری کلاس صنعتی و جلسات

1۸- زین ال – پیگیری کلاس عقیقی و جلسات

۱۹- الهه وفایی- حضوردر یه حبه قند و جلسات

۲۰- زینب ادیب زاده- حضور در نمایشگاه و جلسات

 

 

همونطور که میبینید اسم خیلی ها تو این لیست من نیست

افراد قدری مث امیرحسین تقوی (سرپرست کنونی کانون)،خانم محمد نزاد(مدیر اجرایی مهکام)، عمو عطار(پیشکسوت شدید)، خانم سلیمیان(فدایی راه پوستر) و اشکان (قدیمی جدید) و خانم بشیری (قدیمی قدیم) و خیلی از اعضای جدید مث قربانی و دلیاری و...

ولی علت اینکه این دوستان تو لیست من نیستن، این نیست که واقعا حق رای ندارن... نه ... یا من یادم رفته یا ندیدمشون یااسمشون رو نمیدونستم یا مثلا اوایل بودن ولی یهو غیبشون زد مثلا تو معارفه بودن ولی دیگه نیستن...

من میتونم به شخصه حق رای دوستان شماره ی یک تا 1۴ رو به اثبات برسونم

دوستان مدیراجرایی به احراز معیار فعالیت کمک کنن

همچنین بقیه هم همینطور

هر کس مخالفه مخالفت کنه...

توجه داشته باشید که حق تصمیم گیری خلق نمیشه بلکه وجودش برای هر کس بر اساس احراز وجود معیارهای مذکور، کشف میشه

 

شکور درگیر

نظرات 10 + ارسال نظر
الهه وفایی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 21:49

من امروز با گروهی از دوستان جوان کانون(دیگه بهتر لفظ ورودی های جدید رو بذاریم کنار) بعد از جلسه مفصل صحبت کردم و فهمیدم که بعله و ما امروز اشتباه کردیم...
من به شدت ذهنم درگیر جلسه یه حبه قند بود و متاسفانه چیز دیگری توی ذهنم نبود به همین دلیل بود که ابتدای جلسه پرسیدم که دوستان اگه نظر دیگه ای برای شروع دارن اعلام کنن...
به هر حال بر ما ببخشایید دوستان خیلی خیلی محترم جوان...
پیری و هزار دردسر :دی...
بنده یه کمک های بسیار ناچیزی هم آقای شکوری (با سردرد اضافه) سر نمایشگاه داشتم... البته اگه ااون حضور ۲ ساعته حساب شه...

جواد شالیکار سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 22:30

و باز هم محض اعلام حضور...در ضمن فرامرزی عزیز"اکتب یا سیدی" (بنویس ای اقایی)

فرامرزی چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 00:01

یکم بد موقع این پست گذاشته شده

دلیاری تو نمایشگاه بود
فلاح بود
ادیب زاده
کرمی
هم بودن
متاسفانه آقای لبافی رو الان حضور ذهن ندارم که بود یا نه (شک دارم)

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 07:56

خوبه
ما هم که کشکیم

محمد فرامرزی چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 18:15

راستی یه سری دیگه از دوستان هم بودن برای کمک به نمایشگاه

خانم طلاکوب
آقای موسوی
خانم وفایی
آقای همت زاده
و گرافیست جدیدمون آقای ناصری

خدا کنه کسی از قلم نیفتاده باشه
اگه کس دیگه ای هم بوده یه یادآوری بکنید ممنون میشم

جهانی پور چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 19:28

آقا فرامرزی موسویم بود.مرسییییییییییی خانم وفایی و آقا شکور .بنده امروز رسما حکم دیوانگی خودمو امضا کردم سر اون 10 تا بلیط من خودمو شناختم
باتشکر

sarallah 1984 چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 22:55

آقاشکور .:.ممنون.:.

نیلوفر مردیها جمعه 6 آبان 1390 ساعت 12:25

- من دنبال صورت جلسه ی سه شنبه بودم ولی پیداش نکردم...
- یه سری صحبت در مورد آرشیو داشتم با بچه ها نمی دونم الآن تو وبلاگ بنویسم یا جلسه ی آینده مطرح کنم؟
- اینکه نوشتید من البته فعلا مسئول آرشیوم دقیقا یعنی چی؟ (جهت اطلاع دقیق از مسئولیتم می پرسم)

1- درمورد صورت جلسه، والا فکر کنم (البته بازم فکر کنم که) اول جلسه توافق شد که اون پیشنهاد من عملی بشه... اگه فکر من درست باشه، طبق همون پیشنهاد، مدیر جلسه موظف به نوشتن صورتجلسه تا فردای جلسه س...
یا این موضوع به تصویب نرسید
یا خانم وفایی یادشون رفته بنویسن
نمیدونم

2- به نظر خودم بستگی داره که موضوع چیه...

3- اگه منظورتون لفظ «فعلا» در پست «وظیفه ی دوستان مدیر اجرایی...» هست باید بگم که مث اینکه سوتفاهم شده
شما مسئول آرشیوید
«فعلا» به «پروژه» بر میگرده نه به «سمت» یعنی در اساسنامه ی عرفی سابق، معیار فعالیت، فعالیت در پروژه ها بود نه فعالیت در سمت ها...برای همین نوشتم به علت فعالیت در (فعلا) پروژه ی آرشیو
علتش اینه که خودم در اساسنامه ی پیشنهادی میخوام علت فعالیت های دوستانی که سمت دارن، فعالیت در سمتشون باشه نه پروژه شون
نوشتم فعلا به علت «فعالیت در پروژه ی آرشیو» تا اگه بچه ها تایید کردن این اصل رو، بعدا بشه «به علت فعالیت در سمت مسئول آرشیو...»

منظور از «فعلا» به اصل اساسنامه بود نه به سِمَتِ مسئول آرشیو
شما مسئول آرشیو هستید
شکور

نیلوفر مردیها جمعه 6 آبان 1390 ساعت 21:53

مرسی از توضیحتون...
می نویسم تو وبلاگ.

نیلوفر مردیها شنبه 7 آبان 1390 ساعت 09:35

بعد از یه حبه قند روز سه شنبه در مورد آرشیو با بچه ها صحبت می کنم چون به نظرم الآن همه باید برای یه حبه قند بسیج باشند. اگر لازم بشه حتما می نویسم. اینو نوشتم که بد قولی نشه.

آفرین
بهترین کارو میکنید به نظرم
آفرین
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد