کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

موضوعاتی که به نظر من باید در جلسه سه شنبه مطرح شوند

داریم به جلسه ی بعدی کانون نزدیک میشیم

حالا که کسی حرفی از مصوبات و قرارهای جلسه  ی گذشته نمیزنه من خودم دست به کار شدم

چون تو جلسه ی قبلی مدیر جلسه بودم و صورتجلسه رو نوشتم، یه چیزایی یادمه

تو این جلسه باید به این مسائل پرداخته بشه:

 

اول اینکه بالاخره این جلسه معلوم بشه کی ها به جمع نهاد تصمیم گیری اضافه و چه کسانی از این جمع کم شدن

 

دوم اینکه گروه زین ال و تقوی و اکبری باید تو وبلاگ توضیح میدادن از کاراشون که ندادن و تو جلسه دیگه حتما باید گزارش بدن

 

سوم اینکه باید تو وبلاگ سر اصل «حق رای» بحث میشد که نشد و من همین امشب مطرحش میکنم تا به سه شنبه برسه

 

چهارم اینکه امیدوارم دوستان تو این جلسه بعد از معین شدن بچه های نهاد تصمیم گیری بحث مدیر جلسه رو به اتمام برسونن...

دو سه پیشنهاد داشتیم

به صورتجلسه ی قبلی مراجعه کنید

البته باید قبول کنید که نظر جمع (نه نظر  نهاد تصمیم گیری) پیشنهاد من رو پذیرفته ولی باید به رای نهاد تصمیم گیری برسه این موضوع

 

پنجم اینکه یه بحثی رو من میخوام مطرح کنم درمورد سمتم در کانون...

 

و البته مورد ششم، بحث های مربوط به کار بزرگی که در پیش داریم یعنی «یه حبه قند»

 

به شخصه از مدیر جلسه ی روز سه شنبه به شدت خواستارم که بدجور مدیریت کنه چون مطلب زیاده

شکور سراپا تقصیر

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد شالیکار یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 21:48

اقایی در مورد بند 3 منظورت اینه که تو یه پست مجزا مطرح می کنی؟ اگه این جوریه سریع تر که وقت ما خوابگاهیا برا استفاده از سایت محدوده. شما که خودت در جریانی؟

همین الان زدم
برو بخون
قربون دایی

محمدرضا قبادی یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 22:08

اگر میشه از جلسه این هفته هم مثل هفته پیش یه صورت جلسه کامل بدین که من هم کم و بیش در جریان کارها قرار بگیرم. سه شنبه ها کلاس دارم نمیتونم بیام.

امیدوارم دوستان رای بدن که مدیر جلسه موظف به نوشتن صورتجلسه تا فردای جلسه ی اون روز باشه
شکورم

جهانی پور یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 22:08

باریکککککککککککک آقا شکور!!!

شبنم ببگلی دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 20:06

خیلی ممنون که یه پیش زمینه برای جلسه دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد