کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وظیفه ی دوستان مدیر اجرایی...

چنانچه اصل حق رایی که من پیشنهاد دادم، مورد موافقت قرار بگیره، به شخصه پیشنهاد میدم که یه مسئولیت دیگه هم بردوش مدیران اجرایی هر پروژه و مسئولین سمت ها گذاشته بشه واون اعلام اسامی افرادی هست که بهشون در پروژه ی منفصل یا متصل کمک کردن تا بشه اینطوری یکی از 5 معیار ورود به نهاد تصمیم گیری رو در افراد احراز کرد

ولی چنانچه اصل مورد پیشنهادی من تصویب هم نشه و همچنان مطابق با رویه  و عرف و اساسنامه ی سابق پیش بریم، باز هم فعالیت در پروژه ها و کارهای کانون، یکی از معیار های حق تصمیم گیری خواهد بود و البته چه کسی نسبت به مدیران اجرایی و مسئولین سمت ها ازین موضوع مطلع تره؟

 

پس چه اصلی که در پست های قبلی عرض کردم رای بیاره و چه فعلا مسکوت بمونه ، خودم فعلا به عنوان یکی از اعضای کانون که دنبال حل شدن بلاتکلیفی این مقوله هستم، از مدیران اجرایی تقاضا دارم که چنانچه حرف من رو قبول دارن، اسامی نیروهاشون رو اعلام کنن و اگرم دلیلی بر قبول نداشتن دارن، عدم پذیرفتن رو اعلام کنن

البته دقیق نمیدونم اعلام نیروهای هر پروژه و فعالیت میتونه وبلاگی بشه یا نه...من که احتمال قوی میدم مشکلی نداره و میتونه خیلی هم تشویق کننده باشه ولی دوستان باید محتاط باشن که یه وقت اشتباهی نکنن ...طوری نشه که بخوایم ابروشو درست کنیم و بزنیم چشمشم کور کنیم

 

امید صفایی...کلاس کارگردانی رضویان

امید صفایی...کلاس تدوین مهاجر

نسیم نعیمی...یه حبه قند

محمد فرامرزی...نمایشگاه عکس

نیلوفر مردیها....  آرشیو البته فعلا به صورت یه پروژه نه سمت

 

 

شکورم...

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد شالیکار یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 23:44

و برای خالی نبودنه عریضه

کار بسیار درستی میکنی
آفرین
شکور

شبنم باباگلی دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 20:17

خیلی خیلی خوبه که اینکار صورت بگیره ، چون بچه هایی که واقعاْ زحمت میکشن مشخص میشن ، به نظر من این ملاک از بقیه ملاک ها برای به دست آوردن یا از دست دادن حق رآی مناسب تره ...

جهانی پور دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 21:19

سلام خیلی دوست داشتم تو پوستر چسبوننگ یه حبه قند به بچه ها کمک کنم ولی چون بی خبر بودم که امروز پوسترا حاضر شده نتونستم کمک کنم خلاصه شرمندم اساسییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد