کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اینستاگرام کانون

مطابق با این رای گیری که در این پست  انجام شد که نتیجه ی اون در این پست اعلام شد، قانون جدیدی به بحث های مربوط به ارتباطات اینترنتی کانون اضافه شد به این شکل:

1- زین پس کانون علاوه بر وبلاگ رسمی، صفحه ی ایستاگرام رسمی خودش رو خواهد داشت

2- در مورد مسئولیت اداره ی این صفحه ی رسمی هست که به این شکل مقرر گشت: معاونت ارتباطات اینترنتی این وظیفه رو بر عهده بگیرد به شرطی که مسئول ارتباطات اینترنتی در ابتدای هر ترم معاونت خود را به سرعت و قبل از شروع ترم تعیین کند.


همچنین می بینم که این ماده با اینکه در دوره ی امیر تصویب شده ولی وارد صفحه ی اساسنامه ی وبلاگ نشده که من الان این کار رو انجام دادم.

به نظر می رسه با رای گیری انجام شده، ایجاد این صفحه می تونه توسط مسئول ارتباطات اینترنتی باشه ولی اداره اش الزاماً با معاون این سمت هست. هرچند من در زمان رای گیری هم عرض کردم که اینطور تعیین مسئولیت اختصاصی برای معاونت سمت، مخالف با ماهیت «مسئولیت» و «معاونت» هست ولی به هر حال نظر جمع چیز دیگری بود. بدین ترتیب مسئول ارتباطات اینترنتی و همچنین نهاد تصمیم گیری کانون موظف هستن که با توجه به مسائل فنی قضیه، ظرف حداکثر چهار هفته از شروع مسئولیتشون در این ترم، معاون خودشون رو تعیین کنند (دو هفته برای اعلام سه نامزد با اولویت و دو هفته هم حداکثر زمان رای گیری نهاد تصمیم گیری)، صفحه ی اینستاگرام توسط خود ایشون و در صورت عدم امکان فنی توسط معاون ایشون تاسیس بشه و مسئولیت اداره ی صفحه هم مستقل از مسئول ارتباطات اینترنتی برعهده ی معاون قرار گرفته است.


شکور - مسئول اساسنامه

نظرات 5 + ارسال نظر
عطار پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:23

بسیار عالی

هانی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 18:26

سرکشیک دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 07:40

خیلی خوبه

معین یوسفی فر سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 14:22

بالاخره یکی پیدا شد پیگیری کنه... ممنون از مسئول اساسنامه عزیز...

طلاکوب چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد