کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری اینستاگرام برای کانون

در این پست، 34 نفر حق رای داشتند، حدنصاب 9 رای

در رای گیری اول:

19 نفر رای موافق دادند، درنتیجه کانون دارای صفحه ای در اینستاگرام خواهد شد 

در رای گیری دوم:

4 نفر به روش اول

6 نفر به روش دوم

4 نفر به روش سوم 

و 1 نفر رای ممتنع رای دادند.

درنتیجه صفحه اینستاگرام کانون فیلم به این صورت اداره خواهد شد:

معاونت ارتباطات اینترنتی این وظیفه رو بر عهده میگیرد و مسئول ارتباطات اینترنتی باید در ابتدای هر ترم معاونت خود را به سرعت و قبل از شروع ترم تعیین کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 00:19

من اعتراض دارم!!!!
این خوب نیست!

شهسواریان سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 16:44

من رای مخالف دادم و حق رای هم داشتم چرا اعمال نشده؟

معین یوسفی فر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 02:55

خب نتایج کاملا گویاست از معاون ارتباطات اینترنتی خواهشمندم هر چه سریعتر نسبت به ایجاد صفحه و عضو گیری اقدام نماید

امیر حیدری چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 10:48

همونطور که گفتم به نظرم این خلاف اساسنامه فعلی ماست. معاون باید آموزش ببینه نه اینکه خودش مسئولیت داشته باشه. این چه جور معاونیه؟ این که خودش شد مسئول!!! بارها دیدیم کسی که یک ترم معاون بوده بعد از مسئول شدن بعضا به موارد خط قرمزی آگاه نیست.
به نظر من این خلاف روح اساسنامه فعلی است. مگر اینکه بخوایم بندی به اساسنامه اضافه کنیم. اگه یکشنبه جلسه بود در جلسه و اگر نبود در ویلاگ بحث رو پی میگیرم.
مسئول اساسنامه

شهسواریان چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 15:03

چرا کسی به کامنت های من توجهی نمی کند در کل؟!!

توجه
توجه
کلی توجه
حله؟

شکور

شهسواریان چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 17:51

به آقای شکوری:
منظورم به نظر قبلی ام در همین پسته که رای ام نادیده گرفته شده .

دانـــــــــــــم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد