کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این یک استعفاست!

خیلی راجع به این موضوع فکر کردم و مشورت گرفتم و نتیجه این شد:

به خاطر مشکلات شخصی، کاری و درسی (کنکور ارشد) توان و زمان رسیدگی به وظایفم رو ندارم و به صلاح کانون دیدم که از این سمت کناره گیری کنم تا فرد شایسته تر و حواس جمع تر و مفید تری برای دبیری کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی انتخاب بشه. از این که نتونستم درست به وظایفم برسم و از این که نمیتونم برای رفع کم کاری ها و انجام کار های جدید بمونم خیلی خیلی ناراحت و متأسفم.

اگر در این مدت به کسی بد خلقی کردم، سر کسی داد زدم و در کل بدی ای کردم عذر تقصیر.

ممنون از همگی بابت کمکها و امید که زودتر بتونم برگردم.

سیما ترابی 

فعالین خفن / گزارش فعالیت / دلقک

امروز روز سختی برای خانم جهانی پور و تیم تراولینگ بود:

جهانی پور / ایزدی / زرگر / زینل! / مرادپور / زردکوهی / خودم / رسولی / تدریس

اگه کسی از لیست جامونده بگه.  ممنونم از همگی. شکورم

مطالب قرمز بعد از تذکر دوستان در ساعت 1:25 بامداد اضافه شد

من باب کانونیت کانون - این یک دکترین است

1- همه در جریان سلسله بحث های من و شکوری هستند. بحث هایی که همیشه به خاطر اختلاف دیدگاهی عمیق و یکی نبودن مختصات فکری به بن بست می رسید.

  

ادامه مطلب ...

به عباس شکوری . خداحافظیِ شاید تلخ از کانون

نظراتِ اون پست رو خوندم و ملک هم من رو در جریان تماس تلفونیت قرار داد . دلیل من برای رای دادن به خانم لطفیان اینه که با توجه به دوباری که اومده اینجا و صحبت کرده از دو عضو دیگر که کاندید شدن فیلم بین تر هستند و اینکه من این عضو رو میشناسم و اگه دلیل و باگ اساسنامه ای داره بگید . 

دوم اینکه من یک سری دوست دارم تو کانون فیلم که برام ارزش دارند و یکیش هم حتی خودتی , ولی نمی دونم چرا تو فکر میکنی من کانون رو مسخره کردم یا به گند کشیدم . که ارتباطم با اونها حفظ خواهد شد .

دلیل خداحاظیم از کانون دو دلیلِ :

1.من امسال امتحان ارشد دارم و باید برای اون بخونم و خیلی داره بهم استرس میده

2.من علاقم نسبت به سینما خیلی کم تر از قبل شده و هر چند فعالیتی در کانون نداشتم ولی الان کلا علاقه ای هم دیگه به فیلم ندارم (حدود یک ساله که دیگه تقریبا فیلم هم ندیدم)

ولی باز تاکید میکنم من مشکلی با کانون و کانونیت ندارم