کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به عباس شکوری . خداحافظیِ شاید تلخ از کانون

نظراتِ اون پست رو خوندم و ملک هم من رو در جریان تماس تلفونیت قرار داد . دلیل من برای رای دادن به خانم لطفیان اینه که با توجه به دوباری که اومده اینجا و صحبت کرده از دو عضو دیگر که کاندید شدن فیلم بین تر هستند و اینکه من این عضو رو میشناسم و اگه دلیل و باگ اساسنامه ای داره بگید . 

دوم اینکه من یک سری دوست دارم تو کانون فیلم که برام ارزش دارند و یکیش هم حتی خودتی , ولی نمی دونم چرا تو فکر میکنی من کانون رو مسخره کردم یا به گند کشیدم . که ارتباطم با اونها حفظ خواهد شد .

دلیل خداحاظیم از کانون دو دلیلِ :

1.من امسال امتحان ارشد دارم و باید برای اون بخونم و خیلی داره بهم استرس میده

2.من علاقم نسبت به سینما خیلی کم تر از قبل شده و هر چند فعالیتی در کانون نداشتم ولی الان کلا علاقه ای هم دیگه به فیلم ندارم (حدود یک ساله که دیگه تقریبا فیلم هم ندیدم)

ولی باز تاکید میکنم من مشکلی با کانون و کانونیت ندارم 


نظرات 5 + ارسال نظر
به گلی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 13:29

من مفصل صحبت میکنم حالا
ولی اجالتاً عرض کنم که حرکتت (و تمام حرکاتی که گروه ادعایی مشهدی داره انجام میده) هیچ منع اساسنامه ای نداره. ولی یکی از مصادیق باگ های سیستم دموکراسی کانونه. قطعاً می تونید کاری که کردید رو صدبار دیگه هم انجام بدید
اتفاقاً بحثی که اشکان توپشکن انجام داده هم همینه که این دموکراسی با این جور باگ ها مشکل داره.
در مورد بقیه ی صحبت هات هم بحث میکنم قناری
فعلاً باس برسم به این فیلمبرداریه بعدش ایشالا به این مسائل هم پاسخ میدم
شکور

اسدی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 18:14

اساسنامه کی نوشته شده؟ آیا قسمت حق رای و نهاد تصمیم گیریش تغییری کرده؟

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 00:47

ای بابا

حق طلب چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:22

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 20:54

تو کانون زیاد می بینم گلخندان رو. تو عکس اکران های وحشت هم که هست. احتمالاً برگشته گلی.
شکورم

امروز هم اومده بودن
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد