کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت اکران شکار/ انتقال تجربه

سلام به همه


لطفا تحمل کنید و متن رو بخونید

جنبه انتقال تجربه داره


به طور خلاصه بگم

همه چیز از گلخندان شروع شد.............

 گلخندان به من فیلم شکار رو معرفی کرد و منم

وقتی دیدم واقعا حیرت زده شدم و همونجاد گفتم

من این فیلمو صدرصد اکران می کنم  روز 27 بهمن

این پست رو گذاشتم

یه نگاه بنداز

وبعد طرح رو برای 12 اسفند تالار مولوی تحویل خانم برزگر دادم

عباس شکوری که تازه فیلمو دیده بود و خوشش اومده بود

بهم پیشنهاد داد بدلیل اینکه فیلم از نظر جامعه شناسی و

روانشناسی فوق العاده است نقد روان شناسانه و جامعه شناسانه

هم داشته باشیم تا اکران پرباری داشته باشیم منم که خیلی موافق بودم

به خانم شهسواری که جامعه شناسی می خونند سپردم تا با یکی

از اساتیدشون برای نقد صحبت کنند که ایشون لطف کردنند و با خانم

دکتر شهشهانی صحبت کردند و موافقتشون رو گرفتند برای نقد روانشناسانه

با خانم پیروز بخت صحبت کردم تا با یکی از اساتیدشون برای نقد صحبت کنند

که قبول زحت نمودند ولی استادی روی خوش نشون نداده بود به هر دلیلی.

برای نقد فیلم هم با اشکان توپ شکن و سعید پشت مشهدی صحبت کردم

که لطف کردن پذیرفتند . داشتیم شروع می کردیم مراحل تبلیغات رو که

خبر دار شدیم تالار مولوی نمی دونم چی شد که رزرو شده بعد از ما وهمین

طور برای اکران پیانیست خانم فلاح تالار الزهرا رزرو شده بود رفتیم با تالار اقتصاد

صحبت کردیم رزرو بود تالار حقوق هم همین طور تصمیم گرفتیم بیوفته

برای هفته بعد ولی بعدش دیدیم 19فروردین به تعطیلات نزدیکه و به

احتمال زیاد دانشجویی تو دانشگاه نباشهبا خانم فلاح تصمیم گرفتیم

بیوفته برای بعد از عید...

یه نگاه بندازید

خوب. توی عید شروع کردم برای ویرایش فیلم و زیرنویس فیلم 

و آماده کردن یه تیزر .

یه نگاه بندازید

بعد از عید هم برای تبلیغات با محسن قدکساز و چراغ

و یوسف دوست صحبت کردم و این دوستان هم به بهترین شکل

انجام دادن تا به اولین روز تبلیغات رسید و انجام شد

یه نگاه بندازید

یک روز قبل از اکران یعنی یکشنبه 7:30 خانم برزگری با عصبانیت

اومدن توی کانون و به بنده گفتن اکران امروز یعنی پیانیست

کنسل شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتم چرا گفتن دکتر شهشهانی

به تالار الزهرا و همین طور دکتر جهانگیری و حراست زنگ زده

و گفته این چه فیلمیه شما می خاید پخش کنید و نذارید

پخش بشه و...... من گفتم دکتر شهشهانی چه ربطی داره به

پیانیست اون برای اکران فیلم شکار دعوت شده نه برای اکران

پیانیست. وبعد از پیگیری فهمیدیم دکتر شهشهانی فکر کرده

اکران فیلم شکار توی تالار الزهراست بخاطر همین اشتباهی شده

پس اکران شکار رفت روی هوا و دکتر جهانگیری دستور داد کنسل بشه

رفتم پیش خانم برزگر و گفتم چکار کنیم ما تبلیغات کردیم و.......

خانم برزگر هم گفت اگه یکی از اساتید روانشناسی برای نقد

بیارید اون وقت شاید اکران بشه من و اشکان دربه در دنبال این استاد

و اون استاد رفتیم ولی همه دست رد به سینه ما زدن حتی من

یه سوتی بد خیلی بد خیلی خیلی بد جلوی دوتا استاد

خودم دادم . رفتیم و گفتیم چکار کنیم چه کار نکنیم که خانم برزگری

گفتن فیلمو به دکتر جهانگیری نشون بدید اگه اجازه دادن حله

منم همین کارو کردم  و دکتر هم موافقت کرد ویه نفس عمیق کشیدم

ولی این روز نحس تموم نمی شد ساعت 5 بعد از ظهر فهمیدم

جشن نوروزگان فردا توی تالار مولوی از ساعت11:30 تا13:30 است

در صورتی که ما قراره فردا 12:30 اکران ما باشه وایییییییییییی

امروز صبح رفتم و پیگیر شدم خانم برزگر نبودند ولی خانم امینی گفتن

خانم برزگر فکر می کرده اکران شما13:30 شروع میشه.

من و اشکان رفتیم با مدیر اجرایی جشن صحبت کردیم که یکم

زودتر تموم کنند که موافقت کردن .اکران ساعت 13:30 شروع شد

 و ساعت 15تموم شد با حدودا 150نفر .جلسه نقد با حضور اشکان

گلخندان و پشت مشهدی شروع شد تا 15:45طول کشید

وانصافا جلسه نقد خیلی خوبی بود. واکران تمام شد

آخیشششششششششششششششششش



نظرات 11 + ارسال نظر
خاقانی سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 13:11

فیلم خوبی بود.
استاد جامعه شناسی با اکران شکار این طور برخورد کرده، اون وقت میگیم چرا مشکلاتمون حل نمیشه. چرا هیشکی تحلیل نمی کنه ... بگذریم.

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 16:01

خسته نباشید همگی اره واقعا اکران خوبی بود

شهسواریان سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 19:48

بله واقعا هر کسی باشه دلهره و اضطراب میگیرi برای این اکران. خسته نباشین:)
در ضمن من بگم که نسبت به استادان جامعه شناسی دیدگاه بدی پیدا نکنید (مخصوصا خانم خاقانی) ، من قبل از استاد شهشهانی به دو تا از استادامون گفتم. یکیشون حتی دیده بود و این فیلم رو برای اکران خیلی خوب میدونست، اما گفت بیشتر روانشناسانه اس. استاد دیگه مون هم وقت نداشت. باور کنین ما استادان بسیار خوبی داریم... اما خب اتفاقه دیگه، میفته.
لطقا منو «شهسواریان» بنویسید.

مریم حیدری سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 20:45

خدا رو شکر که با این همه جریانات بالاخره درست شد .واقعا خسته نباشید .همگی .

شکور سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:01

عجب بساطیه حاجی
شکور

خاقانی سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:33

به خانم شهسواریان:
اتفاقا رشته ی جامعه شناسی به نظرم خیلی جالبه و مطمئن باشید هیچ دید بدی نسبت به این گروه و اساتیدش ندارم. انتقاد من به همون فرد خاص بود که می تونست تو هر رشته ای تحصیل کرده باشه.

توفیقی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:06

خسته نباشین
پیگیری تون تو فعالیتا،قابل تحسینه

ترابی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 22:32


خسته نباشید

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 00:21

بیام دانشگاه ب خانم برزگری حتمن می گم ک انقد همشهری کین منو اذیت نکنید!

اسدی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:08

اوه .... عالی بود ...

پرنیان فلاح جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 01:13

خسته نباشید شدید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد