کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

The Film Club Rises

سلام به همه

باتوجه به پست های تکان دهنده اخیر باید اعلام کنم

اولین اکران کانون در سال 93 مشخص شده است



 

نام پروژه :اکران و نقد وبررسی دو فیلم جامعه شناسانه و روانشناسانه


فیلم ها : پیانیست - شکار


منتقدهای احتمالی :

سهیلا شهشهانی(استاد مردم شناسی)

یکی از اساتید رواشناسی

اشکان توپ شکن

سعید پشت مشهدی


طراح پوستر و بنر و.... : محسن قدکساز


ویرایش فیلم : محمد مهدی اهل خیر (قربانی)


مکان : تالارالزهرا و مولوی


زمان : 24 و 25 فروردین


مدیران اجرایی : پرنیان فلاح - محمد مهدی اهل خیر (قربانی)

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 15:44

با صلاح دید مسئول وبلاگ سنجاق شود

فکر کنم زوده برا سنجاق شدن!!؟نزدیک اکران سنجاق میکنیم.
زرگرم

مسعود زرگر یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 15:44

افرین
خوبه عنوانت

مریم حیدری یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 17:44

به امید این که سال جدید کانونمون از همیشه هم بهتر بشه .

علی عبدی یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 18:03

بنده هم کما فی‌السابق پیگیر اکران دکتر استرنجلاو (که در سال جاری محقق نشد) خواهم بود و امیدوارم که هفته سوم فروردین ماه سال آینده موفق به اکرانش بشم.

غطار یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 18:35

افرین بر شیران بیشه ی کانون
از همین لان امادگی خودم رو برای همکاری اعلام می کنم

حق طلب یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:16

پست خوبی بود.آقای عطار خوشحالم که نظر می زارید

منم خوشحالم
زرگرم

سعید چ.ع یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:42

بابا باریکلا

عطار دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 11:04

عطار هم خوشحاله

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:21

من که حتما هستم چه فیلم های خوبی هم هست در کنار اکران دکتر استرنج لاو و اکران فیلم شبکه و جشنواره فیلم ترسناک من مطمئنا اکران های پر و پیمونی خواهیم داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد