کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تاریخ برگزاری کارگاه دو روزه تصویربرداری یا ببینیم چندنفر میان برا کارگاه . . .

سلام . . .

خسته نباشید ب بچه های باصفای کانون . . .

طبق اعلام قبلی ک در پست :

گفتم ک قصد برگزاری کارگاه دو روزه ای بصورت عملی دارم . . .

اما ی سری قصه بود ک باید با شما دوستان در جریان می گذاشتم ک در ادامه مطلب بخونید . .

.


 

 و اما قصه ها:

یک:

تاریخ برگزاری این کارگاه روزهای دهم و یازدهم شهر بهمن سنه هزار و سیصد و نود و دو ک پیشمبه و جمعه روزی هست . . .

این تاریخ رو برای دوستان غیرطهرانی گذاشتم ک از دیدار خانواده و شهرشون تا اونموقع برگردند...

دو:

قاعدتا بچه هایی ک توی کلاس خردادماه بودن بهتر می تونن از این کلاس بهره برداری کنن . . . اما خب در کلاس(که البته کلاسی دیگه در کار نیست و کاملا در فضای باز هستیم . . .) برای همه گان باز هست . . . ضمن اینکه فیلم کلاس تصویربرداری در خرداد در آرشیو کانون موجود هست و بچه هایی ک علاقه دارن می تونن از سیستم کانون بگیرن...ایضا آنهایی هم که در کلاس بودند باید داشته های خودشون رو بازیابی کنند...
سه:

توی این دو روز روزی حدود پنج شش ساعت کنار هم هستیم . . .

چهار: یک نفر برای هماهنگیای کارها و برنامه هام احتیاج دارم لطفا اینجا یا تلفنی اعلام آمادگی کنید . . .(اکثر بچه های کانون شماره من رو دارند)
پنج:
کلاس باید ب حدنصاب حداقل هفت نفر برای برگزاری برسه . . . در صورت بیشتر شدن داوطلبان دسته بندی انجام خواهد شد . . .
شش:

همانطور که گفتم به فردی برای هماهنگی ها در کانون و بیرون آن نیاز دارم.علاقمندان حتما باید کسی را ک من برای هماهنگی معرفی می کنم در جریان حضور و یا عدم حضور بگذارند . . .چون برای برنامه ریزی دقیق تر ب آمار دقیق نیاز داریم . . .
هفت: همینجا سوالات و ضمنا حضور خود را اعلام کنید . . .

سپاس فراوان و من الله التوفیق
محمدمهدی رسولی

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 15:14 http://kafankhafan.blogfa.com

ما هستیم مهدی جان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 20:01

من هستم برای کلاس

جهان یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 20:54

من نباشم که اصلا نمیشه
در ضمن بعد از یه دوره طولانی دوری از کانون دلم میخواد مسئول هماهنگی شخص شخیص خودم باشه.
میشود آیا؟؟

محسن قدکساز یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 21:49

من هستم برای کلاس

چرا نظر تایید نمیکنید؟!؟! :-D
جهان

مسعود زرگر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 23:50

هستم آقا

می بینم که میخواید کاندید معاونت وبلاگ بشید!
نه!؟!؟!؟! :-D
جهان مسوول

رضا ی.د دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 04:32

هستم اگه بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد