کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مایلم بچه هام بیشتر با دوربین کار کنند یا کارگاه عملی و میدانی تصویربرداری . . .

سلام

بیست و اول و بیست و دیُّم  همین امسال با کمک بچه ها و امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و شخص خانم برزگری کارگاه دو روزه ی تصویربرداری که شامل مبانی تصویر و کار با دوربین تصویربرداری بود رو خدمت دوستان بودم که گزارش مفصل اون در آرشیو وبلاگ موجود می باشد  . . . بعلت کمی وقت و زیادی مطالب بخش عملی کار با دوربین خیلی کمتر از چیزی که می خواستیم انجام شد . . .


 

 اما بعد

با صحبت کوتاهی ک با امیرعباس دبیر داشتم قرار شد چنین پستی رو مبنی بر برگذاری کارگاه عملی و میدانی تصویربرداری بگذارم . . .

چنانچه با برنامه های آتی کانون منافاتی نداشته باشد بنده ب مدت دو روز بعد از امتحانات دوستان و برگشت شهرستانی های عزیز از سفر بین ترم در خدمت دوستان کانونی برای این کارگاه که کاملا عملی و میدانی بوده خواهم بود . . . دوستانی که مایل به شرکت در این برنامه هستند در همین پست اعلام آمادگی کنند تا برای آن برنامه ریزی نماییم و محسن مسئول هم می تواند در صورت صلاحدید این پست را سنجاق نماید تا پایان امتحانات . . .

و من الله توفیق

محمدمهدی رسولی

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور جمعه 6 دی 1392 ساعت 17:09

من که دوست دارم بیام. دوربین چه خواهد بود؟
شکور

احتمال بالا همون دوربین VG10 رو بیارم . . .
ضمن اینکه مهم کار کردن با دوربین و سه پایه و انجام حرکات و قاب بندی و حتی چیزایی مثل دست گرفتن دوربین هست . . .

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 6 دی 1392 ساعت 18:27

من پایم

مسعود زرگر جمعه 6 دی 1392 ساعت 19:22

دمت گرم اوس مهدی...
پایتیم.

ترابی جمعه 6 دی 1392 ساعت 19:35

من هم شدیدا علاقه مندم به شرکت
تو دوره قبلی نتونستم شرکت کنم
ولی اگر مشکلی نداشته باشه خوشحال میشم که تو این دوره شرکت کنم

این دوره کار عملی داریم ب مدت دو روز . . . و دیگه چندان به مبانی تصویر نخواهیم پرداخت . . . اما بهرحال فک کنم برا بچه هایی که کلاس هم نبودن مفید باشه . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد