کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جناب آقای محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شما چرا؟

جناب آقای قربانی این حرکتی که گفته بودی لیست فعالین پروژه دو راهی رو اعلام نکردی تا هر وقت خواستی اعلام کنی تا ایجاد حق رای کنه (در کامنت پست به دبیر، مسئولین اساسنامه، مسئول حق رای و مدیر اجرایی تولید فیلم کوتاه دوراهی (اصلاح شده 1:09 20 دی) ) . اصلا و ابدا و به هیچ وجه برای من قابل تصور نیست. این خیلی واضحه که اعلام فعالین باید در اولین فرصت بعد از فعالیت اعلام بشه. و بنده هم تا تونستم این نکته رو یاداوری کردم. این کاملا یک سوء استفاده تاکید می کنم یک سوء استفاده از اینه که قانون گفته از زمانی که فعالیت توی وبلاگ اعلام میشه ایجاد حق رای می کنه. 

و این نکته نیز هنوز برای من قابل درک نیست که بعد از این حرکت اشتباهت هنوز هم لیست فعالین رو اعلام نکردی. 


این تذکر کاملا جدی است.

به دبیر، مسئولین اساسنامه، مسئول حق رای و مدیر اجرایی تولید فیلم کوتاه دوراهی

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:54

این موضوع بسیار جالبه... کلا در حقوق هم همینه. وقتی مخاطبین قوانین نسبت به قانون توجه تر میشن، می تونن از خلاء ها استفاده کنن. البته میدونم که قربانی اصلا قصد سواستفاده از خلاء نظارتی بر این ماده ی اساسنامه رو نداره ولی ازین اتفاق خوشحالم که می بینم دوستان نسبت به اساسنامه اونقد توجیه شده ان که حتی بتونن ازش سواستفاده کنن.
این نقطه از کانون از نظر جا افتادن اساسنامه، رویائیه...
شکور

به ایزدی جمعه 20 دی 1392 ساعت 01:05

تو این جور پست ها که منشأیش یه پست دیگه اس، بهتره که لینک پست یا جواب اصلی رو بدی که اونایی که میان این پست تو رو میخونن گرگیجه نگیرن و از اول بفهمن که ماجرا چیه
شکور

درستش کردم.
ایزدیم

علی جمعه 20 دی 1392 ساعت 01:47 http://ali-hort.blogsky.com/

جالب بود

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:27

اول اینکه از عباس تشکر می کنم که فهمید من هیچ قصد سواستفاده رو نداشتم
دوم برای سعید متاسفم نه اشتباه گفتم برای کانون متاسفم که از ترم بعد داره همچین مسئول اساسنامه ای رو از دست میده کسی که از هیچ اشتباهی اغماض نمی کنه و دوست و رفیق هم وفتی پای کانون واساسنامه وسط باشه نمی شناسه
سوم باشه پست رو میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد