کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به دبیر، مسئولین اساسنامه، مسئول حق رای و مدیر اجرایی تولید فیلم کوتاه دوراهی

چرا بعد از گذشتن اینهمه مدت از آغاز به کار تولید فیلم کوتاه دو راهی، لیست فعالین این پروژه اعلام نشده؟ آیا خارج از وبلاگ اعلام شده؟ و اگر اعلام نشده آیا به مدیر اجرایی تذکر داده شده؟

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید ایزدی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:06 http://kafankhafan.blogfa.com

اعلام خارج از وبلاگ ملاک نیست. باید توی وبلاگ اعلام بشه.
اینکه تا حالا اعلام نشده خوب حتما مدیر اجرایی کار اون ها رو فعالیت تشخیص نداده که اسم هاشون رو اعلام نکرده.
و بر اساس تذکر هایی زیادی که من درباره اعلام فعالین توی ترم دادم ( هم چند بار داخل وبلاگ و هم چند بار توی جلسه و هم به صورت شخصی) . به نظرم نه وظیفه منه و نه وظیفه دبیر. کسایی که توی پروژه بودند باید از مدیر اجرایی بخواند که اعلام فعالیت بکنه. و اگه ازش خواستند و اعلام فعالین نکرد اون وقت من با دبیر می تونیم تذکر بدیم.

محمد مهدی اهل خیر ( قربانی) چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:52

سلام
سعید پشت همون شبی که فیلمبرداری تموم شد به من گفت برم پست بزارم فعالین رو اعلام کنم ولی من به دو دلیل که باهاش مشورت کردم اینو نذاشتم
1- گفتم الان فرجه هاست و کسی به وبلاگ خیلی سر نمی زنه که ببینه
2- چون که تا ترم بعد جلسه تشکیل نمیشه که حق رای مهم باشه گفتم اون هفته ای اعلام کنیم شنبه اش جلسه هست چون که فعالین هر هفته ای که اعلام بشن همون هفته حق رای میشن
ولی من اشتباه کردم زیرا یادم نبود که توی وبلاگ هم رای گیری داریم و حق رای مهم میشه و به کار میاد
اگر اشتباهی بوده از جانب من بوده نه سعید پشت مشهدی
و عذر خواهی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد