کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بلیط جشنواره مال کیاست؟؟؟

حالا که مسئول گرفتن بلیط های جشنواره مشخص شده تصمیم دارم هر چه زودتر یک جلسه اساسنامه تشکیل بدم و توی اون درباره اینکه قانون خوبه یا نه صحبت کنیم.

دکترین بنویسم و بعد از جمع کردن نظرات قانون جدید رو بزارم برای رای گیری.

حالا همانطور که در پست (آیا قانون مناسب است یا خیر؟؟) کسانی که نظری دارند کامنت بزارند و همینطور کسایی که دوست دارند توی اون جلسه اساسنامه باشند زیر همین پست بگند تا بهشون خبر بدم. چون امکان داره زمانی که زمان جلسه مشخص میشه امکان گذاشتن پست رو نداشته باشم.

پ.ن: محسن قدکساز اگه واقعا تمایل به مسئولیت اساس نامه داری حتما توی این جلسه شرکت کن.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 03:19

من هستم سعید

محسن قدکساز دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 09:08

من هستم.

شکور دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:12

این جلسه ی مهمیه... بدون حضور حداقل یکی دو نفر از قدیمی هایی که هنوز در جریانن به ویژه محمد فرامرزی این جلسه جلسه ی درستی نخواهد بود
شکور

سعید ایزدی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 00:58 http://kafankhafan.blogfa.com

به شکور :
منم برای همین زمان مشخص تعیین نکردم. برای همین که می خوام بر اساس تایم اون ها جلسه بزارم.

جهان سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 09:45

منم میخوام توی این جلسه باشم.لطفا

شکور چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:08

اگرم نباشم این رو بذار بگم:
به نظر من با توجه به افزایش شدید فعالیت ها, یا باید فعال ترها این حق رو داشته باشن یا فعال تر ها این حق رو بیشتر از سایرن داشته باشن.
پیشنهاد ابتدایی من:
افرادی که از اول ترم تا کنون حداقل 5 بار اسمشون به عنوان فعال بوده یک حق
افرادی که از اول ترم تا کنون 7 بار اسمشون به عنوان فعال بوده اند دو حق
افرادی که از اول ترم تا کنون ده بار یا بیشتر اسمشون به عنوان فعال بوده سه حق

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد