کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا قانون مناسب است یا خیر؟؟؟

با توجه به قانون:

 کسانی که حق داشتن بلیط برای جشنواره فجر را دارند :

اعضای نهاد تصمیم گیری در دوماه گذشته


ابتدا فکر می کردم منظور کسانی است که در دوماه کامل جز نهاد تصمیم گیری باشند ولی بعد با خوندن پستی که توش رای گیری این قانون شده بود منظور کسانی هستند که حداقل در دوماه گذشته یک بار عضو نهاد تصمیم گیری شدند. بر این اساس و بر اساس صحبتی که با خانم باقری داشتم همچنین به دلیل زیاد شدن افرادی که حداقل یک بار در نهاد تصمیم گیری بودند فکر کنم باید یک تغییری در قانون داد. 


دوستان نظری در این باره دارند بگند که دربارش هم فکری کنیم و اگر لازم بود قانون رو اصلاح کنیم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید ایزدی جمعه 6 دی 1392 ساعت 01:26 http://kafankhafan.blogfa.com

راستی دوستان اگه پستی هست که در باره چزئیات جشنواره توش حرفی گفته شده بگید من برم بخونم. خیلی از جزئیات رو مثل تعداد بلیط های داده شده نمی دونم که توی این زمینه خیلی خیلی مهمه

شکور جمعه 6 دی 1392 ساعت 02:25

به نظرم اگه مستقیما با فرامرزی و خودم صحبت کنی بهتره.
فرامرزی به عنوان دبیر، سال گذشته بلیط ها رو تهیه کرد و من هم به نمایندگی از اون، تقسیمشون کردم.
صحبت می کنیم.
در مورد قانون هم به نظرم با توجه به تحولات در معنا و مفهوم فعالیت و البت افزایش شدید اعضا، قانون سابق چندان عادلانه نیست و به نظرم یه سیستمی مثل همون سیستم «حق رای مضاعف» برای این قضیه مناسب باشه
شکور

سعید ایزدی جمعه 6 دی 1392 ساعت 12:33 http://kafankhafan.blogfa.com

من شنیده بودم خانم باقری پخش کردند برای همین به ایشون زنگ زدم.
که البته خیلی هم از سال پیش ناراضی بودند و در مورد پخش پیشنهاد هایی داشتند.
دوست دارم دوستان هم اینجا نظرشون رو بدند. بعد یه جلسه اساس نامه بزارم و دربارش صحبت کنیم. البته فکر کنم تاییدش برسه به مسئول اساس نامه بعدی.

با فرامرزی هم انشاالله حرف می زنم. ببینم چی می گه.

! من یه بار این کار رو انجام دادم ولی یادم نیست سال پیش بود یا قبل تر...
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 6 دی 1392 ساعت 18:24

به نظر من باید اصلاح بشه

ب.رضائی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 01:21

آقا بلیت ما یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد