کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اطلاع رسانی اتاق فکر یا نگی نگفتی

جلسه این هفته اتاق فکر فردا ساعت 13:30 تا 15 توی اطاق جلسات. 


هر کدام از دوستان می تونند توی این جلسات شرکت کنند. به چند شرط : 


1. وقتی میاید هی نرید بیرون و بیاید تو. 

2. نظم جلسه رو بهم نزنید و به حرفای من گوش بدید برا ایجاد نظم. 

3. به هر دلیلی اگه من تشخیص دادم توی جلسه نباشید بدون هیچ ناراحتی ای جلسه رو ترک کنید. 


موضوعات به ترتیب الویت (پیشنهاد دهنده) : 

  

حذف نقد و بررسی فیلم درون لوکیشن (مصطفی عطار پور) 

افزایش عدالت در کانون با تفاوت تعداد حق رای ( عباس شکوری) 

محدودیت اکران برای ورودی های جدید و الزام به همکاری در پروژه های مدت دار (سعید چراغعلی)

صحبت های مقدماتی درباره وزارت امور خارجه (عباس شکوری)

صحبت درباره مسائل مالی (سیما ترابی) 

تغییر در قوانین وبلاگ( سعید ایزدی) 

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان شنبه 2 آذر 1392 ساعت 01:49

تغییر در قوانین وبلاگ بدون حضور مسوول؟ اقای قدکساز! شما فردا هستید؟ البته بعید میدونم حالا حالاها به این مورد برسن.بحثا طولانیه.
من جلسه میخواااااام

محسن قدکساز شنبه 2 آذر 1392 ساعت 09:26

1- بدون اجازه‌ی من سنجاق شده.
2- جزئیات سنجاق نوشته نشده.
3- خبر نداشتن روح من از گزینه‌ی آخر موضوعات وبلاگ
به دلیل خصومت شخصی از حالت سنجاق بیرون میاد!

محسن قدکساز شنبه 2 آذر 1392 ساعت 10:53 http://filmclub-sbu.blogsky.com/

این حرکتت بیشتر شبیه کودتا علیه تیم ارتباطات اینترنتی بود!

آقا دمت گرم خو ب اومدی

رضا ی.د

سارا حنانی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 22:03

وزارت امور خارجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی میتونه یه کمکی بکنه من بفهمم این ینی چی؟

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/08/25/post-3435/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-

ایزذیم

سارا حنانی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:54

با تشکر آقای ایزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد