کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لطفا بخونید و رای بدید

سلام 

 

مهلت رای گیری تا جمعه 31 خرداد ماه  

 

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1391/11/26/post-2058/ 

نظرات 9 + ارسال نظر
جهان جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 21:45

31 خرداد البته

حق رای دارن این رای گیری جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 23:13

شکوری
قدکساز
مرادپور
یوسف دوست
جهانی
باقری
حیدری
سلیمیان
چراغعلی
فلاح
توفیقی
رسولی
فرامرزی
طلاکوب
زرگر


1.دوستانی که فعالیتی داشتن ولی اسمشون قید نشده به من اطلاع بدن.
2.معیار حق رای در دوره تابستون متفاوته که با مسئول وقت اساسنامه آقای شکوری راجع بهش صحبت شده.


مسئول حق رای

جهان شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 20:50

والا من پستو خوندم ولی نمیدونم به چی رای بدم؟
توی پست گفته شده:
"با توجه به این نکته ای که گفتم،پیشنهاد شد که حضور اعضای فرادانشگاهی در یک جلسه و یا فعالیت در هفته برخلاف دیگر اعضا که به مدت یک هفته ایجاد حق رای میکنه،برای اونها ـــ دو،سه و یا حتی چهار هفته ایجاد حق رای بکنه ـــ که البته تشخیص این موضوع بر عهده شورای مرکزی (منظورشون نهاد تصمیم گیریه) "
به دو ؟
سه ؟
یا چهار هفته؟
منظورم اینه که یک چیز واحد برای موافقت یا مخالفت وجود نداره مگه اینکه قرار باشه تا یکی از این 3 حالت رو انتخاب کنیم!

من کاملا با متفاوت بودن حق رای اعضای فرادانشگاهی با اعضای دانشگاهی موافقم اما با کامنت خودم تو همین پست موافق ترم .(هر چند یه کم متفاوتن، نه خیلی )

شکور یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 01:17

نکته ی مهمی که الان عملیاتیه اینه که حق رای برای این افراد در تابستان با سایرین نباس متفاوت باشه
شکور

توفیقی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:24

موافق

جهان یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:28

من همچنان نمیدونم باید دقیقا به چی این پست رای بدم!
دوستانی که رای موافق یا مخالف دادن به من توضیح بدن!
با چی موافقید؟
با اینکه اعضای فرادانشگاهی صرفا حق رای جداگانه داشته باشن؟
یا به دو هفته یا به سه هفته یا 4 هفته یا چی؟
بی زحمت یکی منو توجیه کنه! :(

ب.رضائی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 12:32

به خانم جهان
منظورم از رای دادن،رای دادن به اون 3 مورد بود
موافقت یا مخالفت نسبت به اون 3 مورد

بله ، مرسی :)
موافقم

جهان

مسعود زرگر یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 16:02

موافق

پرنیان فلاح چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 17:50

موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد