کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اساسنامه

سلام...ازونجایی که معیار فعالیت داره تو کانون مهم میشه (مخصوصا با طرح جدید عباس شکوری ) میخوام دکترین زیر رو به رای بذارم  

دکترین: مشروعیت در کارها 

از امروز چهارشنبه چهارم تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارین به این موضوع رای بدین

نظرات 8 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 21:21

موافق

شکور چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 21:21

بعضی از دکترین ها، پیشنهادیه
یعنی پیشنهاد یک قانون جدید
که اونها کاملا به رای گیری احتیاج دارن

ولی بعضی دکترین ها، تفسیری هستن
از جمله همین دکترین
این دکترین ها چندان نیاز به رای گیری ندارن..
دکترین دهنده در این موارد ادعا داره که داره متن اساسنامه و قانون پیشین رو توضیح میده
نه اینکه چیز جدیدی میگه
پس نیازی به رای گیری نیست
ولی
ولی
ولی
در این موارد با رای گیری میتونیم تفسیری که منطبق بر اساسنامه میدونیم رو قانونی کنیم و سایر تفاسیر رو تفسیر درست قانون پیشین قلمداد نکنیم

و این حرکت برای کانون که جای تفسیر زیاد داره، میتونه راه گشا باشه
هرچند درحقوق میگن که نباس این کارو کرد تا قانون، منعطف و پویا باشه
به هر حال ازونجایی که من درمورد این دکترین به شدت فکر کردم و خیلی تر و تمیز می دونمش، رای گیری براش رو خیلی مفید می دونم
و خودم هم موافقم...

...
موافقم که این دکترن به عنوان تفسیر مورد پذیرش کانون از فعالیت در کانون تلقی بشه
شکور

جهان پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 10:05

من هم:
"موافقم که این دکترن به عنوان تفسیر مورد پذیرش کانون از فعالیت در کانون تلقی بشه"

ترابی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 10:30

موافق

ب.رضائی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 11:09

خوبه
من قبلا به عباس پیشنهاد کارت برای اعضا رو داده بودم.میتونیم از این معیار ها و موارد اضافی دیگه ای برای تعیین اعضای فعال استفاده کنیم.البته تاکید میکنم برای تعیین اعضای فعال نه اعضای عادی
این امر میتونه به تعیین معیارهای عضویت در کانون هم کمک کنه
من کمی راجع بهش فکر کردم که باید بیشتر باهم صحبت کنیم

مسعود پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 12:11

موافق

سلیمیان شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 18:35

موافق

سودابه باقری پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 01:13

موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد