کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان رای گیری معاون مسئول محترم کامپیوتر

ازونجا که هیچ کس حواسش به رای گیری مسئول کامپیوتر نیست (خب مسلمه چون هر موقع موضوع به من مربوط میشه همه یادشون میره، فرقی نمیکنه اینم مثه عکاسیه دیگه)

پس مجبورم خودم بگم...

طبق رای گیری


رای گیری برای مسئولیت کامپیوتر کانون


که انجام شد

معاون مسئول کامپیوتر در باقی مانده ی ترم جاری و تابستان

و هم چنین مسئول کامپیوتر در ترم جدید تحصیلی(یعنی به مدت یک ترم) خود من شدم.

با آرزوی توفیق روزافزون برای خودم که از خداوند منان مسئلت مینومایم.

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:20

آورین

زهرا شاهتوری دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:22

هر موقع موضو مربوط به شماس همه یادشون میره؟؟؟
چه حرفا!

فرامرزی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 13:19

آره دیگه مثه وقتی که اسم کانون فیلم و عکس بدون عکس میاد
مثه وقتی که بعضی ها یادشون میره یکی از کلاس های در حال اجرا عکاسیه
مثه وقتی که همون بعضی ها ...
فک میکنم تا همینجاش واسه مظلوم نمایی کافیه.

رامین دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 16:39

من از همین تریبون اعلام عذر خواهی از جناب محمد عزیز میکنم....
محمد جان شکوری به من گفته بود که نتایج رو اعلام کنم ولی متاسفانه چون چند روزی از مهلت رای گیری مونده بود و منم بعد اعلام نتایج قبلی و به دلیل نداشتن حافظه بلند مدت و از همه مهمتر امتحانا ...
کلن همه چی یادم رفت...
خلاصه تبریک و تسلیت من رو پذیرا باشید..

محبوبی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 17:31

آخی!
موفق باشید به هر حال

فرامرزی سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 01:34

به رامین
ممنون
آقا این حرفا محض شوخی بود و بیشترش هم به شکوری مربوط میشد که بعد از من کم حافظه ترین عضو کانونه
کاملا هم میدونستم که در جریان امتحانا هستین و ممکنه به هیچ وجه نتونین سر بزنین...شمارشی هم به اون صورت که کیا حق رای دارن لازم نداشت، گفتم کارتو راحت کنم.

به خانم محبوبی
خیلی ممنون

پریماه مرادپور چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 18:23

تبریک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد