کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای مسئولیت کامپیوتر کانون

رای گیری برای مسئولیت کامپیوتر کانون



مسئولیت کامپیوتر، یکی از مسئولیت هایی است که باعث "رونق" و "ایجاد انگیزه" در بین بچه های کانون برای ادامه کار میشه.

 

  این مسئولیت وقتی ارزش بیشتری پیدا می کند که به این نکته توجه خاص کنیم که کامپیوتر کانون ابزاری است برای "ساخت"، "تدوین" و "ذخیره سازی کارهای پیشین کانون"  که حکم "مجموعه تجربیات اعضاست" را بر عهده می گیره و در واقع پل ارتباطی میشه بین اعضای قدیمی و جدید و محلی برای ذخیره کردن و در یک کلمه کامپیوتر کانون نیروی بالقوه ی کانونه که حتماً نیاز به رسیدگی داره.

 

البته تجربیات کانون در جاهای زیادی مثل وبلاگ و ذهن افراد هم ذخیره میشه ولی منظورم از تجربیات، فایل های پوسترها، فایل های تدوین ها، مواد خام ضبط شده و اساس نامه و نوشته های مهم کانون است که در وبلاگ جایگاهی برای آنها نیست.

 

اینکه کامپیوتر کانون، "دارای بازده ای مناسبی باشه"منابع تا حد امکان در دسترس باشند"، "فضای هارد دیسک کانون از اطلاعات اضافی پر نباشد" و از همه مهمتر "از ویروس در امان باشه" جز مسئولیت هایی است که مسئول کامپیوتر باید آنها را انجام بده.

 

نکته ی دیگه ای مسئول کامپیوتر ارتقاء سطح فنی و  تکنیکال کانون در حوزه های مختلف است که این کارها رو میشه به وسیله قرار دادن "آموزش های مختلف"، "یاد گرفتن و نصب برنامه های متنوع" و از همه مهمتر معرفی برنامه های معروف و سودمند در جهانه که باعث میشه کانون در تولید و شناخت تجهیزات به یک خودآگاهی نسبی برسد.

 

در واقع مسئول کامپیوتر کانون مسئول واحد "توسعه و تحقیقات" (R&D) کانون هم به نوعی است و دست فنی کانون نیز تلقی میشه که این امر موجب میشه برای انتخاب این مسئول ما نیاز به اعضایی داشته باشیم که حداقل کامپیوتر را تا حدی بشناسند و با لغات و فضای مفاهیم دیجیتال آشنایی داشته باشند که این افراد معمولاً کسانی هستند که دروس مثل "علوم کامپیوتر" ، "مهندسی کامپیوتر" و "مهندسی برق" تحصیل کرده اند.

 

برای این مسئولیت من چندی قبل رایزنی هایی را با بعضی از اعضا کردم که این افراد  آقایان فلاح و کاظمی بودند. که این امر به دلیل شناخت نسبی بود که از این دوتن در این مدت پیدا کردم، آقای کاظمی رشته ی تحصیلیشان مهندسی کامپیوتر است به همین دلیل اینکه مفاهیم پایه را بلد باشند بدیهی است و آقای فلاح به دلیل روحیه یادگیری و شناخت نسبی که دارند رو هم به همین دلیل انتخاب کردم (البته باید به روحیه "پیچاندن- بیماری تنبلی دانشجویی" آقای فلاح و  کاظمی هم اشاره کنم که امید دارم در این رابطه به کار نبرنند و  از بین برود.)

 

پس از اینکه نام این دو عزیز  در جلسه اعلام شد، شخصی دیگه ای هم اعلام کاندیداتوری کرد که به نظر من برای این کار موجه بودند، زیرا این دارای شخص تفاوتی آشکار با دو کاندید قبلی است و آن وجود تجربه ی کاری در کانون  و این شخص همان "محمد فرامرزی" بود که بخاطر اینکه من فکر می کردم سره کار میرن و دیگه کانون رو به صورت جدی دنبال نمی کنند با ایشون در این رابطه صحبت جدی نکردم.

 

خود به شخصه در حال حاضر محمد فرامرزی رو برای مسئولیت کامپیوتر کانون بهتر می دانم و دلیل این امر رو این می دانم که محمد فرامرزی می تونه آقایان فاضلی و فلاح را برای سال بعد از خود در این مسئولیت تربیت کنند و این دو عزیز را برای پذیرش این مسئولیت بهتر و آماده تر کند، و امیدم این است که آقایان فلاح و فاضلی نیز خود را کمک کنندگان و مسئولین آینده کامپیوتر قلمداد کنند و نکات فنی و تکنیکی را به کمک محمد فرامرزی و غیرت کانونی خود یاد بگیرند.

 

 با این حال چون همیشه نیاز به رای گیری است اسم اشخاص مورد تایید من برای مسئولیت کامپیوتر کانون به شرح زیر است که از اعضا درخواست می کنم تا تاریخ 20 خرداد ما یعنی یک هفته دیگر در رای گیری شرکت کنند. (علت اینکه فامیل اشخاص را تنها نوشتم به خاطر عدم اطمینان از اسم کوچک این عزیزان است) :

=========================================================

1- فرامرزی

2- فلاح

3- کاظمی

==========================================================

با این حال هرکس که مسئول کامپیوتر کانون شد، وظیفه ی مرامی اش این است که  دو عزیز دیگر و باقی اعضا رو برای این کار تربیت کنه و نکات فنی را در کانون گسترش دهد.

 

من تلاش می کنم تا انتهای مسئولیت خودم در کانون، لیستی از منابع ، درایو ها ، امکانات و مکان اطلاعاتی که در کامپیوتر کانون ذخیره شده است را در وبلاگ قرار بدهم که هم استانداردی باشد برای مسئولین و اعضا و هم دانشی باشد که بر اساس تجربه ی شخصی در کانون بدست آوردم. در هر صورت بقای هر موجودیتی به علاقه اعضای آن موجودیت بستگی دارد، از این رو امید دارم که هم اعضا و هم کاندید ها در اجرای این نقش در کانون مصمم و جدی باشند.

 

باتشکر فراوان

علی محیط

 

نظرات 16 + ارسال نظر
ملک محمدی شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:00

محمد فرامرزی(استاد بزرگ پنتاگو)

شکور شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:08

والا حیف که فلاح خیلی میپیچونه
حیف
کاظم آدم خوبیه ولی خیلی خیلی کم میاد
...
فرامرزی هم این انتهای سالی خیلی کم رنگ شد
کلا بین فلاح و فرامرزی ناچارم فرامرزی رو انتخاب کنم علتش هم اینه که فلاح در پیچوندن که فراتر از فرامرزیه
در تجربه و این مسائل هم که فرامرزی بالاتره
همچنین فرامرزی رشته اش کامپیوتره
فقط ای کاش اگه فرامرزی مسئول شد، خیلی بیشتر از قبل بتونه بیاد
شکور
رای: فرامرزی

شکور شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:11

حاجی اسم کوچیک نمیذاری درست
دیگه اسم کوچیک رو به جای فامیلی نذار جون دایی
کاظم فاضلی
نه کاظمی
شکورم

نیلوفر مردیها شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:27

آقای فرامرزی

کاظم فاضلی شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:32

من به دلایلی که عباس شکوری گفته به محمد فرامرزی رای میدم!
ولی همینجا به علی محیط قول میدم تا سال آینده سعی کنم در کنار مسئول انتخاب شده، با کارای کامپیوتری کانون آشنا بشم.

آروین پارسا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:32

من به کاظم فاضلی رای میدم...

کاظم شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 23:35

اصلاح میشه! (به دلایلی که عباس شکوری و علی محیط گفتند)

رامین یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 02:37

از اونجایی که میدونم محمد حتی اگه کمتر هم بیاد.. تعهد بیشتری نسبت به مسئولیتش داره... پس به محمد آقای فرامرزی رای میدهیم...

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 09:46

غلام علم و صنعتتم محیط جان
کاظمی عالی بود
خدا کنه سال بعد بتونم بیشتر بیام.
فعلا رای نمیدم.

زهرا شاهتوری یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 14:52

آقای فاضلی

محمد مهدی رسولی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 16:09

حاج رسول صاحبدل

پریماه مرادپور یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 21:35

بنا به دلایل گفته شده.... فرامرزی!

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 22:00

رای من جناب آقای استاد فرامرز بن کاتب الرجانی هست.

ب.رضائی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:33

محمد فرامرزی گزینه خوبیه منم بهش رای میدم.
بالاخره دبیرمونه باید هواشو داشته باشیم

سبا حق سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:57

محمد فرامرزی

ترابی چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:37

رای منم آقای فرامرزی هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد