کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکری تکراری از مسئول وبلاگ

سلام بر دلیاری

قبل از اینکه بیای کانون این پست رو گذاشتم فکر کنم:


یه پیشنهاد از طرف مسئول تایید نظرات

پس تو هم رعایت کن چون اولین مسئولیت مدیر وبلاگ، تایید نظراته و وقتی کسی تو قسمت مدیریت به یه نظر پاسخ بده من دیگه نمیتونم درمورد اون حرکت، مسئولیتم رو اجرا کنم

در پست

وبلاگ ما خانه ی ما...

این موضوع رو رعایت نکردی و علتش قطعا این بوده که پست بالایی رو نخونده بودی...قربونت حاجی


از بقیه ی دوستانی که یوزر پسورد گرفتن هم خواهش میکنم لینکه ابتدایی این پست رو مطالعه بفرمایند تا من بتونم به وظایفم بهتر عمل کنم


شکورم



نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان دلیاری شنبه 10 دی 1390 ساعت 13:02

بی دقتی از من نبوده چون من جوابی رو که داده بودم در وبلاگ به صورت نظر گزاشته بودم ولی اونچه رو که برای شما گزاشته بودم چیزی بود که من در پست یادم رفته بود که توضیح بدم . من اونو سریع نوشتم و یادم رفت اسمم رو پاش بزارم خب من اسم رو باس می گفتم پس من در این پست این کار را رعایت کردم در اون مورد هم کار درستی بوده مثل پستی بوده که من میزارم ومسئولیتش رو می پزیرم و البته در موارد خاص بوده چون که من پستی که گزاشتم رو کامل ننوشته بودم چون زیاد همچیرو توضیح ندادم و باعث سوال شده بود و منظور درست نرسیده بود فرقی نداشته که من برم پست رو ویرایش کنم یا پاسخ به نظر بزارم من تصمیم گرفتم که پاسخ بزارم چون سوال در مورد من بود در این مورد هم من باید پاسخ میدادم و هیچ مشکلی هم نداشت چون همون چیزی بود که من از قبل باید میگفتم ولی خیلی خلاصه فقط یه پاسخی که از من خواسته شده بود که بگم رو دادم البته این مورد از طرف من قبلا رعایت شده و بعد هم رعایت می شود چون حواسم به این مورد بوده

نمیدونم متوجه شدی که من به چی گیر دادم یا نه
من صرفا به این گیر دادم که از طریق مدیریت پاسخ به نظر گذاشتی که مستقیما رفته تو وبلاگ

دوستان امکان پست گذاشتن بدون نظارت رو دارن ولی فعالیت تو قسمت نظرات باید با نظارت مسئول وبلاگ باشه
این یه قاعده ایه که من در راستای انجام وظایفم مجری میدونم
پس تکرار میکنم که هرگونه فعالیت در قسمت نظرات باید با نظارت مسئول وبلاگ باشه
پس در قسمت مدیریت برای نظرات تایید شده پاسخ نذارید بلکه با عباراتی مثل «به پارسا» نظر جدیدی بذارید یا اینکه قبل از تایید شدن نظر مزبور، پاسخ طرف رو بنویسید
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد