کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه پیشنهاد از طرف مسئول تایید نظرات

دوستان 

به نظرم فکر خلق سمت «مسئول تایید نظرات» جلوگیری از ورود صحبتهای حساسیت برانگیز به قسمت نظرات پست ها بوده... 

ازین رو من خواهش میکنم با توجه به اینکه امکان «پاسخ به نظر» هم قبل و هم بعد از ورود نظر به وبلاگ وجود دارد و همچنین این «پاسخ به نظر» برای نظرات تایید شده؛ به صورت اتوماتیک وارد وبلاگ میشود...دوستانی که قصد دارند که به نظرات پاسخ دهند یا در محیط «مدیریت وبلاگ» و قبل از تایید نظر پاسخ را وارد کنند یا اینکه چنانچه نظر تایید شده بود و در وبلاگ قرار گرفته بود؛ پاسخ به نظر مربوطه را به صورت یک نظر مستقل و با عناوینی مثل «پاسخی به نظر فلان...» یا «به فلانی...» در قسمت «مدیریت وبلاگ» قرار دهند تا امکان بررسی آن و سپس تایید آن وجود داشته باشد... 

 

البته چنانچه دوستان با این نظر مخالفند به نظر من نیاز به یک رای گیری وجود دارد زیرا «پاسخ به نظر» هم نوعی نظر است و مطابق با قوانین سابق نیازمند تایید میباشد مگر اینکه با قوانین جدید قانون سابق را مورد استثنا قرار دهیم...  

 

درضمن هرگونه انتقاد به رویه ی تایید نظرات رو بهم بگید بچه ها... 

شکور دقت (مسئول تایید نظرات)

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر مردیها جمعه 22 مهر 1390 ساعت 19:47

من خودم 2،3 بار این کارو کردم. البته حواسم به حساسیت ها بوده ولی حرفتون منطقیه.

جواد شالیکار جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:06

متن بالای لیسانس نوشته شده بود و من به شخصه نفهمیدم چی گفتی اقا شکور ایشالا حضوری بیشتر برامون توضیح بدی اقایی

صحبت میکنیم حاجی
شکور

mojdeh bashiri جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:28

manam ba barresie pasokh'ha moafegham, daliletun ham kamelan manteghie....
be karetun edame bedid...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد