کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توضیحات من درمورد سکوتم بعد از جلسه ی دوشنبه

شکوریم

من دیروز میدونستم که بعضی ها ازونجایی که جلسه ی دیروز پر از حرفای من بود، منتظرن یه چیزی بنویسم تو وبلاگ...یا مثلا کارای انتخابات رو شروع کنم

من دیشب ساعت ده-یازده، این پست رو گذاشتم تو وبلاگ که بعد از چند دقیقه با خوندن صورتجلسه ی دوشنبه ای که نبودم

حذفش کردم:

 

 

 

 

سلام

شکوری ام

تو یه جلسه ی قدیمی، مطرح شد که برای انتخابات دبیری، تلاشها رو شروع کنیم

ولی مسئولی برای این قضیه انتخاب نشد

ازونجایی که هر کس میتونست برای این قضیه اقدام بکنه، من شروع کردم به فکر کردن و تحلیل روش ها و کلی کار دیگه

از جمله من نزدیک به یه ماه برای گرفتن آیین نامه ی جدید معطل شدم که آخرشم بهم نرسید

خلاصه که بالاخره من تصمیمم رو گرفتم و تو جلسه ی امروز پیشنهاد رای گیری رو دادم

من تو فکرم این بود که با تایید قوی نهاد تصمیم گیری، امروز ساعت 8 پستی مبنی بر اعلام کاندیداتوری بذارم و امکان کاندید شدن تا فردا ساعت 12 ادامه داشته باشه...و فردا (ازونجایی که شلوغ ترین روز دانشگاه هست و ازین روز محتمل تر برای حضور در انتخابات نیست) انتخابات از ساعت 12 تا 5 انجام بشه

ولی امروز صحبت های زیادی تو جلسه مطرح شد

صحبت ها باعث شد که من به این فکر بیفتم که مث اینکه قرار نیست کسی به من در این موضوع کمک بکنه

از طرفی تو هیچ جلسه ای هم من مسئول این قضیه انتخاب نشدم

ولی به هر حال سیستم پیشنهادی من برای انتخابات پذیرفته شده...

ازونجایی که دچار این شک و تردید شدم، که ممکنه که به مدیر اجرایی نبودن من در این زمینه ایراد وارد بشه و اساس انتخابات بلرزه، تصمیم گرفتم که چند تا موضوع رو به رای بذارم...

من مدیر اجرایی بودن این قضیه رو میخوام به رای برسونم

شاید بگید که اگه من مدیر اجرایی شدم، دیگه میتونم تصمیم بگیرم

ولی ، این تصمیمات اونقد مهمند که من حتی با مدیر اجرایی شدنم هم، ممکنه که به اختیارم در این موارد، شک کنم

پس من چند تا چیز رو به رای میرسونم

چه من مدیر بشم و چه نه، کسی که مدیره این پروژه س، موظفه که به این رای گیری احترام بذاره

من پیشنهادم اینه که (به خاطر این رای گیری وبلاگی، و به هم خوردن تصمیمی که داشتم، و فرصت برای کاندیداتوری و تعطیلات هفته ی دیگه) انتخابات دبیری دوشنبه ی دو هفته ی دیگه یعنی 21 آذر از ساعت 12 تا 13 برگزار بشه...

ازونجا که این زمان، قبل از یه جلسه ی رسمیه (با توجه به اینکه ما برای هفته ی دیگه جلسه ی حتمی نداریم بلکه ممکنه که اگه لازم شد به صورت وبلاگی اطلاع رسانی بشه که داریم) من تو وبلاگ این قضایا رو به رای میذارم...و کلا دیگه اصلا پام رو از مدیریت انتخابات هم بیرون میذارم...

1- شالیکار مدیر اجرایی این پروژه باشه

2- دوشنبه 21 آذر، ساعت 12 الی13

3- کانکس کانون فیلم و عکس

4- رای بسته (یعنی رای تو یه برگه داده بشه که مشخص نشه کی به کی رای داده)

5- ساعت 13 در حضور هر کسی که خواست، مدیر اجرایی، رای ها رو خواهد شمرد و اعضای شورای مرکزی مشخص میشن و اولین فرصتی که این 5 نفر تونستن که با هم جمع بشن، دبیر رو با حضور مدیر پروژه انتخابات، انتخاب کنن... 

 

 

 

من بعد از اینکه این پست رو گذاشتم، رفتم پست صورتجلسه ی مربوط به جلسه ای که نبودم رو خوندم و دیدم که یه قاعده ی عجیب تو اون روز تصویب شده

در پست صورتجلسه ی 23 آبان به صراحت نوشته شده که:

«من و امید درباره ی مصوبات یکشنبه توضیحاتی دادیم و همه اش رو به تصویب رسوندیم (اینبار مشروع). البته من بندی رو به بند های مرتبط با رای گیری در وبلاگ اضافه کردم که حس میکردم وجودش برای محکم کاری، خالی از لطف نباشه؛ و اون هم این بود که

فردی به جز دبیر، مدیر اجرایی و مسئول سِمت حق رای گیری و یا تصمیم گیری در مورد مسائل ضروری را در وبلاگ را ندارد.

و اکثریت با این که عده ایشون لزومی واسه وجود این بند نمیدیدن باهاش موافقت کردن.» 

این قاعده به صراحت اختیار رای گیری وبلاگی رو از من درمورد مسائلی که مطرح کرده بودم گرفته بود برای همین مجبور شدم که بلافاصله پست رو حذف کنم قبل از اینکه کسی نظر بذاره و بعدش هم اینترنت خوابگاه قطع شد... 

بعدش هم تا الان واقعا موندم که باید چه گلی به سر بگیرم... 

امیدوارم که انتخابات دبیری با خوبی و خوشی برگزار بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد