کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ایراد اساسنامه ای

سلام

میدونم که اصلا نیازی به این نیست که الان صورتجلسه توی وبلاگ باشه

میدونم که اصلا کسی در حال حاضر نیاز نداره که صورتجلسه رو بخونه

میدونم که ممد فرامرزی در حال تایپ صورتجلسه س

همه ی اینا رو میدونم

ولی فقط و فقط و فقط برای اینکه نشون بدم دیگه کانون داره یه نظم به شدت خوشگل میگیره میخوام یه نکته ای رو تذکر بدم

ایراد اساسنامه ای...

مطابق با پست صورتجلسه ی امروز مدیر جلسه موظف به ارائه ی صورتجلسه تا 24ساعت بعد از اتمام جلسه اس


که این اتفاق برای جلسه ی اخیر نیفتاده

بازم میگم...هیچ مشکلی نیست

میخوام سعی کنم این اصل رو کمی برای بچه ها جا بندازم

میدونم که تا دقایقی دیگه صورتجلسه در وبلاگ خواهد بود

و میدونم که فرامرزی به شدت به وظایفش مقیده

 

شکورم

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 19:29

یه سوال شاید خیلی ضایع باشه ولی خب سواله دیگه!:
با توجه به برگزاری جلسه روز یکشنبه (الان!) فردا که جلسه نیست دیگه؟!
علت این سوالم اینکه واسه جلسه روز یکشنبه اطلاع رسانی وبلاگی نشد فقط پست آقای تقوی بود که درخواستشون رو مطرح کردن ولی اعلام قطعی مبنی بر تشکیل جلسه نشد
من در حالی متوجه تشکیل جلسه شدم که واسه دریافت پوستر در حال رفتن به کانکس بودم
البته نتونستم در جلسه حاضر باشم چون کلاس داشتم
و این رو بگم که با وجود عدم امکان حضور در جلسه به هیچ عنوان و تاکید می کنم به هیچ عنوان مخالف تشکیل جلسه در روز یکشنبه نبودم چون مهم نظر جمعه(= جمع است) که تمام قد مطیعم و تابع جمع

داستان از این قراره خانم که قرار شد به طور مثال اگه این هفته دوشنبه جلسه باشه، هفته ی بعد بشه جلسه روز سه شنبه و به همین ترتیب ادامه پیدا کنه.
هفته ی پیش جلسه روز سه شنبه بود پس این هفته جلسه باس دوشنبه می بود که دوشنبه هم تعطیل شد پس ما قاعدتا نباس این هفته جلسه میداشتیم...
تقوی پیشنهاد داد که حالا که این هفته جلسه نداریم...جلسه به جای دوشنبه ای که تعطیله، بشه یکشنبه...
خوب پس ما به جای این دوشنبه که تعطیله جلسه گذاشتیم تو یکشنبه (هرچند من هنوز میگم که جلسه نبوده و یه گرد هم آیی بوده)
پس قطعا ما سه شنبه جلسه نداریم(حتی اگه یکشنبه هم جلسه برگزار نمیکردیم چون قاعدتا جلسه دوشنبه بود و ما قاعده ای نذاشتیم که اگه وقتی دوشنبه نوبت جلسه اس و میخوره به تعطیلی بشه سه شنبه (دوستان اگه قاعده بوده بگه چون من یادم نیست)
پس ما یه جلسه گذاشتیم بدل از دوشنبه (و در روز یکشنبه برگزارش کردیم)
حالا به نظر من جلسه ی بعدی میفته سه شنبه نه دوشنبه چون ما یه جلسه بدل از دوشنبه برگزار کردیم (این جلسه رو باید دوشنبه محسوب کنیم...)
تو جلسه من فکر میکردم که جلسه ای که قراره این هفته برگزار بشه سه شنبه بوده...من هم همش میگفتم که این یکشنبه بدل از سه شنبه اس ولی کسی نگفت که نه بابا این دوشنبه اس که تعطیله نه سه شنبه...خلاصه که تو جلسه گفتم: خوب پس چون این جلسه بدل از سه شنبه اس پس هفته ی دیگه جلسه دوشنبه باس باشه و همگی هم این رو گفتن
ولی حالا یهو متوجه شدم که ما جلسه ی بدل از دوشنبه برگزار کردیم نه سه شنبه پس جلسه ی بعدی میفته سه شنبه نه دوشنبه
من که کف کردم از این سه شنبه و دوشنبه و یکشنبه
عجب گیری کردیم ها...

شکور

محمد فرامرزی دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 20:50

مگه منظور از 24 ساعت، 24 ساعتِ اداری نبوده، اگه اینطور باشه من الان خیلی هم به موقع گذاشتم

برو پسر
میخوای شیره بمالی ها
دیگه این که اداری و غیراداری بردار نیست
بلند
...
شکورم

من همینجا اعلام میکنم که حرف فرامرزی کاملا از روی مزاحه...
بحث ساعت که میشه منطقا دیگه بحث اداری و غیراداری نیست
بحث مطلق زمانه
شکورم

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 21:14

آقای شکوری سه شنبه هفته ی دیگه که تعطیله یعنی هفته ی دیگه جلسه نداریم؟؟؟؟؟

یاسمین سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 08:41

ممنون از توضیحات جامع و کاملتون
اما ای کاش قاعده مشخص و صریح واسه این موضوع در نظر گرفته بشه(البته شایدم هست و من نمی دونم) تا تمام مشکلات رو کاملا برطرف کنه
بازم سپاس بابت پاسخگویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد