کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی امروز

سلام 

 

 

1-  خوشحالم که به قواعد کانون چند تا قاعده اضافه کردم

اولین قاعده، قاعده ی مدیر جلسه هست که بچه ها دو نکته رو درموردش پذیرفتن

اینکه اول جلسه، کسایی که دوس دارن مدیر جلسه باشن، دستشون رو بالا می برن و بچه ها از بینشون یکی رو انتخاب میکنن

و دوم اینکه مدیر جلسه فرصت داره تا24ساعت بعد از اتمام جلسه، صورتجلسه رو بذاره تو وبلاگ

این بار هم این اتفاق افتاد ولی ازونجایی که کسی خودش رو پیشنهاد نداد، من دستم رو بالا گرفتم و مدیر جلسه شدم 

 

 

2- مجید ارشادی و عمو عطار پیشنهاد کلاس بازیگری رو دادن

5تا گزینه برای استادی هم پیشنهاد  کردن: حبیب رضائی، افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، دوتای دیگه رو یادم نیست...دوستان کامل کنن

خانم محمد نزاد گفت که قبل از تصویب کلاس بازیگری، کلاس فیلمنامه ی مهاجر توسط زین ال بزرگ و کلاس تحلیل روانشناسی جرم توسط اسد اکبری به رای رسیده ولی صفایی گفت که به خاطر ماهیت فنی کلاس بازیگری، برگزاری این کلاس منافاتی با کلاس های دیگه نداره

...

بحث در گرفت که این کلاس به درد ما میخوره یا نه

نعیمی مخالف بود و این کلاس رو در حوزه ی کاری تاتر میدونست

دلیاری هم بعدش مخالفت کرد و گفت که شاگردای این کلاس احتمالا به هدف بازیگری نخواهند پرداخت و کارای الکی زیاد میکنن

ولی ارشادی و عطار همچنان معتقد بودن که بازیگر جزء جداناپذیر سینماس و از طرفی هر کس از این کلاس استفاده نکنه، خودش ضرر کرده و این دلیل نمیشه که برگزارش نکنیم

به هر حال که ماهیت کار با اکثریت آرا به رای رسید

قرار شد دوستان مدیر اجرایی (ارشادی و عطار) و با همکاری امید، بیفتن دنبال هماهنگی های استاد و ریز جزئیات این کلاس رو با توجه به گزینه های متفاوت استادش، تا هفته ی دیگه در بیارن و برای کانون بیارن تا درمورد استاد و زمان بندی اش هم رای گیری بکنیم 

 

 

3- اسد اکبری از کلاس نقد روانشناسی گفت

استاد ارسیا تقوایی، که کلاس تحلیل روانشناسی فیلم رو در دانشگاه های مختلفی از جمله امام صادق هم انجام داده و الان به شدت برای انجام این کلاس آماده اس

حداقل جلسه 8 جلسه خواهد بود که به انتهای ترم میرسیم و اگه مطالب بمونه، جلساتی به ترم بعد هم میکشه

روز های کلاس احتمالا 5شنبه خواهد بود که در هر بحث با محوریت توضیح یه فیلم خاص انجام میشه

موضوع به تصویب رسید و این کلاس برگزار خواهد شد 

 

 

4- شالیکار درمورد بحث مالی یه حبه قند گفت 

 

 

5- خانم جهانی پور پیشنهاد داد که دوستان خاطرات مثبت پروژه های کانون رو تو وبلاگ بنویسن و خودشون هم شروع کردن به انجام این کار...که بسیار آفرین بر شما باد 

 

 

6- فرامرزی گفت که از هفته ی دیگه کلاس عکاسی شروع میشه

برای دیدن فیلم «مرگ، کسب و کار من است» گفت که برای کلاس تدوین باس بریم ببینم 

 

 

7- اشکان گفت که دوستان کلاس ها رو یه طوری بچینن که وسط هفته باشه تا شهرستونی ها هم بتونن باشن

من گفتم که نمیشه این اتفاق بیفته مگه اینکه ما یه سری کلاس خاص رو تو داخل هفته از اول پر کنیم، با اعلام وسیع و بعدش استاد رو اوکی کنیم 

 

 

8- دلیاری دو تا پیشنهاد داد

اول نمایش و بررسی فیلم های 5 کارگردان خاص یعنی هیچکاک، کروساوا، فلینی، کوبریک،برگمان رو داد

و همچینن بررسی فیلم های کوتاه

که اسد اکبری هم گفت که برای فیلم کوتاه میتونه خیلی کمک کنه چون کلی فیلم کوتاه خوب داره 

 

 

9- شکوری در مورد دو موضوع مهم (که بیشتر مربوط میشه به ماهیت اساسنامه) صحبت کرد

اول بحث وبلاگ بود و پیشنهاد کردم که هم سمت «مسئول تایید نظرات» به سمت «مدیر اطلاع رسانی اینترنتی» تغییر کنه تا هم اختیاراتش بیشتر بشه و هم اگه وبلاگ تبدیل به سایت شد، نیاز به تغییر قواعد نداشته باشیم

این سمت موظفه که یوزر و پسورد وبلاگ یا سایت رو فقط به کسایی بده که صلاحیتشون رو احراز میکنه

اینطوری دیگه هر کس که عضو فعال کانون باشه، نمیشه که یوزر داشته باشه، بلکه اول باید صلاحیتش رو هم به دست بیاره

دوستان این نظر رو تایید کردن و به رای رسوندن

و این یه اصل اساسنامه خواهد بود در آینده البته با اضافه شدن کلی جزئیات دیگه بهش

دوم من بحث حق رای رو مطرح کردم و گفتم که حالا که اینقد حجم فعالیت زیاد شدن باید دو کار کرد

هم باید قواعدی رو برای احراز حق رای گذاشت که قابل احراز باشه

و هم باید دایره تصمیم گیرندگان برای کانون رو از «فعالین» کانون  به «فعال تر ها» ی کانون تغییر داد تا اینطوری مجبور نباشیم برای هر تصمیمی از 30 نفر نظر بگیریم

این حجم زیاد اعضای نهاد تصمیم گیری خودش داره مانع کار ها میشه...

این یه پیشنهاد بود که بچه ها برن روش فکر کنن و تو وبلاگ درموردش بحث کنیم 

 

 

اگه چیزی از قلم افتاده بگید و

دوستانی که تو جلسه حضور داشتن اعلام حضور کنن

شکورم

نظرات 24 + ارسال نظر
شکورم سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 21:57

باید به شدت از مدیرت جلسه تشکر کنم
خیلی کارش درست بود
آفرین
.
.
.
.
حاضر

شکور

شبنم باباگلی سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:31

بنده با کمال شرمندگی در جلسه حضور نداشتم ...

الهام محمدنژاد سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:35

من حاضر!
در ضمن آقای شکوری تصحیح می کنم نوشتتون رو: کلاس فیلمنامه نویسی "مهکام"
ممنون برای صورت جلسه

محمد فرامرزی سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:35

هازر

محمد فرامرزی سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:41

یکی دیگه از گزینه هایی که ارشادی گفت، افشین هاشمی بود

آورین
شکور

کاظم فاضلی سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:08

هم حاضر
هم سوال: کلاس مهکام تکراره کلاس دوره ی قبلیه یا ادامشه و ما نمیتونیم شرکت کنیم؟
مخلص

تکرار کلاس قبلیه
و شما میتونید شرکت کنید
چرا نتونید؟
البت با زین ال بزرگ و خانم محمد نزاد هماهنگ کنید
شکورم

فینی زاده سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:10

اعلام حضور

بابا فینی

شکورم

جواد شالیکار سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:23

۶-هر کی مرگ کسب و... رو ندید و دلش می خواست ببینه به هیچ وجه ضرر نکرد اینو همه بچه هایی که اومده بودن تایید کردن و من اگه بابتش پول می دادم حتما از خانم مهاجر پولشو می گرفتم. و این که فکر کنم کانونمون زیر سوال رفت به خاطر دیدن این فیلم در سینما چون یه چند نفر که اقا شکور وفرامرزی رو می شناختن ما رو بعد فیلم دیدن واااااای

جواد شالیکار سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:29

یادم رفت درباره مورد ۹ هم می خواستم بنویسم... این که فکر کنم بچه ها وحدت نظر داشتن که این مسئولیت جدید(مدیر اطلاع رسانی اینترنتی) به شما محول بشه. یا من اشتباه فکر می کنم یا شما یادت رفت بنویسی

مگه ننوشتم؟
اگه ننوشتم یادم رفته
بله فعلا من مسئول این سمت هستم
شکور

رامین سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:35

منم حاضضضضضضضضضضضضر.......

جهان سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:36

نیلوفر مردیها سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:47

حضور در نیمی از جلسه...

Arvin parsa سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 23:52

haaaa...zer

اسد اکبری چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 00:49

"کلاس تحلیل روانشناسی جرم توسط اسد اکبری به رای رسیده"
؟؟؟

آقا این قسمت از یادداشتت نشون میده نوشتن پایان نامت رو شروع کردی!

یاسمین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 09:27

سلام..
یکی دیگه از گزینه های کلاس بازیگری "رضا کیانیان" بود

حاضر

سلیمیان چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:56

گرچه به حسن ختامش رسیدم ولی خب به هر حال حاظر

مجید چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:21

سلام بروبچه های با حال کانون منم قرار شد آقای صفایی با حبیب رضایی صحبت کنه تا اوکی رو بگیره بعد قرارای بعدی رو بزاریم و دنبال کاراش بریم ........ ( با وجود مخالفت خانم نعیمی و اقای دلیاری ) capital karizma

حاجی اشتباه نکنی ها
مخالفت همیشه خوبه...
دلیاری و خانم نعیمی برای مخالفتشون دلیل داشتن
و تو هم برای نپذیرفتن مخالفت اونا دلیل...
این وسط جمع دلایل شما رو قوی تر دونستن
و به تو رای دادن

شکور

جهان چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 13:35

دیشب یادم رفت بگم:
بودم ، هستم ، خواهم بود...........

capital karizma چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 20:13

سلام بابا من شوخی کردم چرا جدی گرفتید من خودم از طرفداران پرو پا قرص دموکراسی و نقد و پیشنهادو مخالفتم خلاصه اگه سو برداشتی شده عذر میخوام چاکر بر بچه های نمونه ی کانون

موضوع چیه؟
جریان چیه؟
شما کی ای؟
شکورم

PEJMAN DELIYARI چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 22:31

شما حرف مرا قطع کردید و من هم منظورم ابن نبود بلکه تجدید نظر در مورد استاد و نحوه کلاس بود و اینکه شما با این برنامه ها مردم را به بازی میگیرید من تا به حال با هیچ چیز مخالفت نکردم زیرا در یک کانون موارد غلط ودرست وجود ندارد و مشکل از روشهاست حق همیشه باهمه است شما کلاس بگزارید یا نگزارید فرقی به حال من ندارد من از باب کمک و پیشنهاد گفتم زیرا احتمال بروز مشکل و عدم موفقیت راحس میکردم تنها 2 کلمه در این مورد مطرح کردم و در ابتدا نیز گفتم که من هم همچین نظری داشتم لکن مشکل این است که اکثر جلسات به جو دادن می گزرد در ضمن پول و وقت و انگیزه ی مردم مفت نیست و اگر بود من از همان پست اول دریغ از یک کلمه...حرفای من نه چرت بوده وهست لیکن هرکس در جو خود بود ....متداکتینگ و کارگاه تاتر اصولی تنها کلمات من دراینباره بود که تمام اساتید اصلی بازیگری اعم از استانییسلاوسکی و ادلر و کازان و....به ا ین اساس است و اساس تحول بازیگری بوده و اکترز استدیو که یک نسل باعث د رخشش در این زمینه بوده و هست بر این اسا س می باشد لکن فعلا بازار جو دادن داغتر است

من توضیح دادم که بهتره که این نظر نره تو وبلاگ ولی توضیحاتم رو آقای دلیاری نپذیرفت و این نظر با یه وقفه ی تقریبا یه ماهه وارد وبلاگ میشه...
من خیلی درمورد این نظر حرف دارم ولی حضوری صحبت میکنم
شکورم

پژمان دلیاری پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 00:57

دوستا ن عزیز موضوع کانونه پس هیچ سوبرداشت و ناراحتی نباید باشه چون موضوع شخصی نیست حتی اگردعوا هم بشه واسه کانونه خب این وسط سوبرداشت و ناراحتی واسه چیه

آفرین
این درسته
از طرفی من همیشه میگم که تو کانون باید بحث رفاقت و کار از هم جدا بشه
البت ما تو محیط کار هم با هم رفیقیم
ولی تو بحث؛ استدلالاتمون رو داریم و بحث
رفاقتمون فقط باعث به کار بردن لحن راحت تر و نرم تر میشه ولی تو استدلالات یا طرفداریمون تغییری رو ایجاد نمیکنه

بحث کاری نباس هیچ ناراحتی ای به وجود بیاره
البت یه استثناء داره اونم وقتیه که بحث کاری به جایی برسه که بگیم یکی داره بی ادبی یا بی اخلاقی میکنه
شکورم

capital karizma(مجید) پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 13:47

چاکر برو بچه های سوشال و منطقی کانون

آفرین بر مجید ارشادی

شوم کج میریتون
شکور

نفیسه ایرانی پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 20:09

ایرانی هم حاضر

حسین فلاح جمعه 13 آبان 1390 ساعت 13:50

می دونم دیره...ولی بخدا حاضر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد