کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

امروز شنبه بود

سلام

شکورم

امروز شنبه بود و من صبح قبل از اومدن به جلسه رفتم دفتر دکتر کاظمی و صحبت کوپن فیلمسازی رو مطرح کردم

البت تا جاییکه من یادمه، تو جلسه ای که تصویب شد، من گفتم که آقا هرکس میخواد بیاد، بهم بگه، ولی کسی نگفت، و اگه کسی به این اقدام من اعتراض داره حتما اعلام کنه و من اگه مطمئن شم که این جمله رو تو جلسه نگفتم، بدجوری عذر میخوام و اصلا تکرار نمیشه

به هر حال من برای اطمینان هم که شده از دبیر پرسیدم که میتونن بیان یا نه، و نمیتونستن بیان، و گفتم که آیا میتونم تنها برم که گفتن بله

البت میدونم این شورای تصمیم گیری کانونه که باید اجازه بده، من به دبیر هم اطلاع دادم و فکر میکردم که کانون به من این اجازه رو داده

به هر حال همچنان فکر میکنم که سر این قضیه، گفته بودم که هر کسی میخواد، با من بیاد و کسی داوطلب نشده بود

سر جلسه مجوز گرفتن، علی محیط داوطلب شده بود ولی سر این جلسه کسی نبود

شایدم من عقلم رو از دست دادم و این اتفاقا نیفتاده

آقا اگه عقلم رو از دست دادم، معذرت میخوام و از این به بعد، محتاط تر عمل میکنم

 

به هر حال حاصل جلسه دکتر این شد که ما فعلا نقد رو بچسبیم که «اگر رو کاشتن در نیامد»

امیرحسین تقوی، امید صفایی، پشت مشهدی و شخص عباس شکوری طرح ها شون رو برای دادن به امور فرهنگی آماده کنن

ایشالا هفته بعد بدیم امور فرهنگی که اگه تصویب کردن، بتونیم از اول ترم بعد، فیلمبرداری رو شروع کنیم

 

ایشالا ایشالا ایشالا فردا جلسه ی مجوز رو خواهیم داشت

آقای پشت مشهدی هم پیشنهاد داشتن که کلاس کارگردانی به ساعت دو و نیم تغییر کنه

دوستان در این رابطه نظر بدن

 

در ضمن ایشالا شنبه هفته بعدی قراره جلسه ی برنامه ریزی برای ترم بعد کانون باشه

من میگم شنبه ی هفته بعدی وقت کم میاد و علاوه بر اون، شنبه هفته ی بعدش رو هم به این موضوع اختصاص بدیم

کلیات رو بزاریم کنار

جزییات

مثلا من اگه بشه میخوام «تو جک رو نمیشناسی» رو تو دانشکده حقوق پخش کنم

تقوی هم سه فیلم بخصوص رو میخواد پخش کنه

امید هم همینطور

کلاس تدوین هم هست

خلاصه اینکه یه وقت نیاید بگید برنامه ی کانون این باشه که فیلم پخش کنیم و خوب باشیم و چقد همه چی آرومه...من چقد خوشبختم...

 

امید صفایی زیبا هم فرمان دوم و پنجم کیشلوفسکی رو نمایش داد و با اقتدار در صدر اکران کنندگان قرار گرفت.

 

در آخر جلسه هم خانم سلیمیان به جمع ما پیوستن و همگی باهاشون خداحافظی کردیم و جلسه تموم شد

بعد از دو ساعت هم بالاخره چشم بعضی از دوستان به جمال خانم قاهری روشن شد که البته حتی وقت معاشرت کردن رو هم نداشتن

در آخر از خانم نعیمی همینطوری الکی تشکر میکنم. مث اینکه به افتخار «امکان شرکت در المپیاد» نائل شده اند که خوب ...همونطور که همه ی اهل عالم میدونن، یه افتخار بسیار بسیار، بسیاره...! یعنی خیلیه...

اینطوری که خودشون توی جمع سه بار با صدای بلند فرمودند و نزدیک به چهل و چهار مرد عاقل و بالغ شاهد هستند، ایشالا بعد عزاداری ها میخوان شیرینی بدن

غایبین:

آقایی

قاهری

وفایی

دیگه کم کم باید بگیم: یکی از دوقولوها

زین العابدینی

 

 

با تشکر، شکور صادق

نظرات 12 + ارسال نظر
پسر ارشد کانون شنبه 27 آذر 1389 ساعت 19:40

من بازم از جانبه خودم و اینگمار برگمان از پدره دلسوزه کانون تشکر میکنم که انقدر خوب گزارشاته جلسات رو مینویسه
راستی انصافا نگفته بودی که بریم برا کوپن فیلم صحبت کنیم ولی اصلا اشکالی نداره

پسر ارشد کانون شنبه 27 آذر 1389 ساعت 19:42

راستی من با اینکه کلاس ساعت دو ونیم باشه مشکلی ندارم فقط اطلاع رسانی به بچه ها میمونه که خوده آقای پشت مشهدی گفت انجام میدم فکر کنم البت اگه یه شارژ تالیا برا من بخرید خودم به همه اطلاع میدم

منشی زادگان اصل محمد نژاد شنبه 27 آذر 1389 ساعت 19:53

دوستان مد نظر دارن که این هفته، هفته ی آخره که میایم دانشگاه!!! نمیدونم! شاید بچه های گروه ما این برنامه رو هماهنگ کردن!!! دوستان نظر بدن:
اگه میشه جلسه، آخر همین هفته 4 شنبه قبل از کلاس کارگردانی باشه
رای با اکثریته............

شادی شنبه 27 آذر 1389 ساعت 20:23

از آنجا که ما از خانم دبیر محترم می‌ترسیم فراوان!
می‌نویسیم!
سر می‌زنیم!
اعلام حضور (ن) می‌کنیم!

می شه منم تو فیلم کوتاه هایی که می‌خواین بدین به دانشگاه بذارید؟ من دی می‌خوام" فیلم را جلوی دوربین ببرم!" بعله!

خانوم اتفاقا دبیر چوب کاری نفرمایید.......
بیشتر و دقی تر باهاس راجع بع فیلمت صحبت کنیم
:)

مدیر تولید آینده شنبه 27 آذر 1389 ساعت 20:48

منم با شروع کلاس کارگردانی ساعت 2:30 موافقم!!!!!
(فقط به خاطر دوستام کفتم ها... )
راستی پدر کانون میخواستم بگم که واقعآ در مورد جلسه کوپن چیزی نگفتیدااااا.....(دیگه تکرار نشه! )
در مورد جلسه برای 4شنبه برای من فرقی نداره... اگه تصویب شد حتمآ اطلاع رسانی کنید....

مدیر تولید آینده شنبه 27 آذر 1389 ساعت 20:53

راستی از پسر ارشد کانون هم بخاطر اکران فرمان دوم سپاسگزارم... ( و همچنین پدر کانون بخاطر توضیحاتشون!)

شکور شنبه 27 آذر 1389 ساعت 22:39

بازم عذر میخوام و بازم میگم دوستانی که فکر میکنن میومدن اگه مطلع بودن اعتراض هاشون رو ادامه بدن
جدا اعتراض دوستان به این مسئله برای من فوق العاده خوشحال کنندس

به پسر ارشدم و شخص برگمان هم خسته نباشید میگم

از حضور خان قاهری و دلفین هاشون تو وبلاگ هم بدجور خوشحالم

در ضمن چهارشنبه هم دانشگاه نیستم
پیشنهاد میکنم تو ایام فرجه اگه تعطیل نیست جلسات باشه قبل کلاس کارگردانی

امیر حسین یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 00:29

حضور

الهه وفایی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 01:21





این سیر حالات روحی منه حاصل از غیبت در جلسات
کسی از این عضو رو به احتضار کانون خبر نمی گیره آخه؟؟؟
در حسرت حضور در یک جلسه کانون......

الهه وفایی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 01:53

راجع به تغییر زمان کلاس کارگردانی به نظرم با توجه به اینکه بچه هایی که اومدن و ثبت نام کردن زمان کلاس رو توی برنامه ریزی هاشون لحاظ کردن نباید خودمون تصمیم بگیریم و مث برگزاری کلاس توی فرجه ها باهاس رای گیری بشه
درباره جلسه برنامه های ترم آینده هم فکر می کنم یه ذره عقلامو بذاریم روی هم و یه جوری برای اولین بار در ایران و جهان یه برنامه مدون و عملیاتی بریزیم
این مستلزم اینه که یه جلسه با مدت زمان طولانی و باحضور قلب و نیت پاک و اخلاص عمل اعضا برگزار کنیم
واسه همین پیشنهادم یه جلسه 3 ساعته فکر شده و مقدمه چینی شدس........
و عاجزانه از دوستان می خوام که به این خواسته من کمترین وقعی بنهند و به جورایی کانونو در ترم بعد مث بچه خودشون بدونن و خلاصه در یک جمع سرشار از روحیه تعاون و همکاری و صفا و صمیمت پیش به سوی افق های دور دست برداریم و اینا.......
درباره طرح های فیلمسازی هم پیشنهادم اینه که بعد از کلاس کارگردانی دوستانی که می خوان طرح بدن و اینا طرحاشونو مکتوب بیارن بشینیم صحبت کنیم
همه اینا رو هم که بی خیال بشیم 1 بحث مهم در این متن به چشمم خورد که بسی شور و شعف در من ایجاد کرد و اون هم وعده نسیم برای شیرینی دادنه
لطفا بنده رو هم در لیست هواداران این موضوع قرار بدید
با تشکر



شکور یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 22:04

با اینکه این چهارشنبه طرح های فیلمامون رو بدیم مخالفم
من و تقوی و صفایی که تا هفته ی بعد نمیتونیم
اجازه بدید من این کارو به عهده بگیرم

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:09

امروز پنج شنبه ست.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد