کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام مجدد پروژه شخصی سیانور / اعلام فعالیت

چهارشنبه بعد از جلسه و انتخابات ، من و آقای بختیاری به راه حلی برای انجام پروژه ی سیانور رسیدیم. (شرح مطلب در کامنت اول که تایید نخواهد شد موجود است. مطالعه بفرمایید.)

به وسیله این پست پروژه رو مجددا اعلام میکنم. در صورت عدم اعلام مغایرت فردا پروژه کلید خواهد خورد.

فعالین: هانی بختیاری / امیر حیدری

پ.ن: توضیحات در کامنت اول ارایه شده تا فقط برای اعضای کانون قابل مشاهده باشه.
پ.ن 2: آقای خانی این شکل اعلام رو مغایر با اساسنامه دونستند که به هیچ وجه اینطور نیست. ما حتی به این شکل رای گیری هم کردیم. این شیوه در مورد مسایلی که دوست داریم فقط اعضای کانون از آنها مطلع باشند و لاغیر کاربرد داره.

نظرات 4 + ارسال نظر
خانی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 18:48

نیس من اساسنامه حالیم نیس و بدترین مسئول کل دورانم،بیشتر از اینم ازم انتظار نمیره دیگه:))
بقیه ایشالا بهتر باشن
اره خلاصه:))

نیک نژادی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 21:24

امیدوارم که نظر من حمل بر جناح گیری خاصی نباشه.
من به شخصه با این راه حل که گفتین موافق نیستم. و دلایل خودم رو هم دارم و میتونم ازشون دفاع کنم.
به طور مختصر و سربسته میگم که اگر کاری اشتباهه ما هم نباید انجامش بدیم. و به یاد داشته باشیم که اگر خودمون در هنگام ایجاد فرصت استفاده از فلان نوع منبع، از اون استفاده کردیم بعدا نمیتونیم به دیگران (باز هم سربسته) گلایه ای داشته باشیم که چرا از آن منبع استفاده یا سواستفاده می کنند، تا آخر عمر این قضیه با ما میمونه ها!!
ضمنا باید توجه کرد که اینجا مسائل و اعتقادات شخصی مطرح نیست (که در اون حالت من هیچگونه حقی دربرابر نظر و اعمال سایرین ندارم.) اینجا بحث کانون و منافع و مواضع و شخصیتش باید مورد توجه قرار بگیره.

با توجه به تجربه و هوشمندی آقای حیدری که مسئول پروژه هستند، امیدوارم که بهترین تصمیم توسط ایشان یا در مرحله ی بعد نهاد تصمیم گیری، برای این پروژه که تا چند روز پیش همه متفق القول، الزامی برای اجرایش نمی دانستند، گرفته شود

نیک نژادی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 21:44

ضمنا یادآوری میکنم که علت لغو این پروژه صرفا بحث مالی نبود. اگر بلیط فروشی از حدی کمتر باشد، سالن خالی می ماند و این برای وجهه ی ما و احترام میهمانان مناسب نیست.
تا جایی که از جلسه ی قبل کانون یادم است میزان بلیط فروشی لازم برای اینکه سالن از حدی خالی تر نباشد به اندازه ای بود که خود به خود هزینه ی اکران را هم تامین می کرد. بنابر این صرف بحث مالی، مشکل ما نیست.
ضمن اینکه برطرف شدن مسئله مالی، شاید باعث کاهش تلاش ما و به آب و آتش نزدن ما شود که با توجه به شرایط واقعا سخت این اکران، این مسئله باعث هرچه کمتر فروختن بلیط می شود.
از طرفی شاید پیشنهاد شود که برای پُر تر شدن سالن، بلیط را ارزانتر کنیم که این روش هم (در صورت پایین آمدن قیمت از حدی) باز به پایین آمدن شان کانون و خود فیلم منجر می شود.

البته کاملا علاقه مسئولان پروژه به برگزاری پروژه را درک میکنم. من هم تجربه های مشابه داشته ام و در آن شرایط که خودم به پروژه حُب داشتم، نظر افرادی که خارج از پروژه بودند، به من کمک کرد. نظرات امشبم هم بر همین اساس است

امیر حیدری یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 01:05

به نوید:
مطمئن باش هیچ نظری چه موافق و چه مخالف حداقل از طرف من خارج از خود نظر تفسیر نمیشه.
مسئول پروژه من نیستم، خانم دبیر و آقای بختیاری هستند.
در مورد مسئله اولی که مطرح کردی من مشکلی نمیبینم. اینکه بشه از امکانات و بودجه ی جاهای دیگه در راستای اهداف کانون استفاده بشه که خیلی چیز خوبیه.
ولی مسئله دوم کاملا درست و منطقی است. با حرفت در مورد خالی بودن سالن موافقم.

در هر صورت با توجه به تعارضی که مطرح کردی ( تعارض با شان کانون) اگر همچنان مدیران اجرایی خواهان انجام پروژه هستند، برای انجام پروژه باید رای گیری بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد