کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخرین تذکر/استعفا

به نام خالق زیبایی

سلام

اخرین تذکراتم رو میدم و رفع زحمت میکنم.

یا حق

در ادامه...  1.      در یک پستی راجع به پردیس عباسپور تذکر داده بودم اما جواب قانع کننده ای نگرفتم و همچنان سرنوشت این پردیس نامعلومه.لطفا بهش رسیدگی کنید.

2.      کلاس خانم نجاتی از لحاظ اساسنامه رویه ی اشتباهی رو برای تشکیل طی کرد.طبق اساسنامه ،چون کلاسی بود که باید برای اون پول گرفته می شد،به شیوه ای خاص که در اساسنامه اومده باید عمل می شد،اما نشد.در پیوست این پست اون بند ها رو قرار میدم که اگر دفعات بعد خواستید چنین کلاسی تشکیل بدید و اگر خواستید طبق متن اساسنامه عمل کنید،بدونید که چطور باید اینکار انجام بشه،مگر اینکه بخواید طبق عرف های کانون که از سال 90 به اینور ایجاد شدن عمل کنید.
ضمنا کلاس خانم نجاتی دوبار تا حالا کنسل شده و به نظر من،حالا به هر دلیلی این اتفاق جالب نیست ،مخصوصا اینکه دفعه ی دوم ناگهانی کنسل شد.این باعث میشه اعتماد دانشجو ها به کلاس ها کاهش پیدا کنه.ضمن اینکه باید این کنسلی ها در وبلاگ هم گزارش بشوند تا سرنوشت پروژه در هر قدمی معلوم باشه.

3.      پروژه ی اکران فیلم سیانور گویا در جلسه رسمی کنسل شده و رای هم اورده ، اما هنوز صورت جلسه(که مهلت 24 ساعته داره)در وبلاگ قرار نگرفته و اتفاق دیگر اینه که بطور غیررسمی برای اکران مجدد تصمیماتی گرفته شده که هنوز پست اون ها گذاشته نشده.تقاضا دارم هرچه زودتر این پست هم قرار بگیره تا تکلیف این اکران هم معلوم بشه.در ادامه هشدار میدم اگر در رابطه با این پروژه پست رمزدار گذاشته بشه خلاف اساسنامه خواهد بود. : ))

این از تذکراتم.اما رفقا در این مدت خیلی به من فشار اومد و خیلی اذیت شدم.چوب از خودگذشتگی ای رو خوردم که فکر میکردم به نفع کانون باشه اما انگار نشد.با اینکه تلاشم رو کردم اما مورد کم لطفی قرار گرفتم و لقب بدترین مسئول اساسنامه به من رسید(و چه افتخاری بزرگتر از این).

گفتنی ها رو بقیه گفتند.من دیگه حرفی ندارم و در ادامه اینکه،خلاصه حلال کنید و من رسما استعفای خودم رو اعلام میکنم.مسئول بعدی رو هم خودتون دیگه انتخاب کنید.نیس من فهم درستی از اساسنامه ندارم،نمیتونم فرد صالح رو تشخیص بدم : ))


اره خلاصه. :) 


پانویس:

جنجال زیر پست مجاز است(الکی مثلا من سرم واسه دعوا درد میکنه)




پیوست:

قانون کلاس های تشکیل شده توسط یکی از اعضای کانون در قبال دریافت پول :

هنگامی که یکی از اعضای کانون بخواهد کلاسی با تدریس خود تشکیل دهد و در مقابل آن پول دریافت کند. پیش از تشکیل هر کلاس اجرای مراحل زیر الزامی است:

1.        فرد متقاضی ابتدا درخواست خویش را به اطلاع مسئول اساسنامه می رساند و بعد درون وبلاگ یا جلسه فقط در خواست برگذاری کلاس را اعلام می نماید.

 

2.        مسئول اساس نامه موظف است در ظرف دو روز از اعلام پروژه توسط متقاضی (در کانون یا جلسه) جلسه ای متشکل از افراد زیر تشکیل دهد:

الف- مسئول اساسنامه

ب- مسئول احراز حق رای

ج- مسئول لوکیشن

د- مسئول ارتباطات اینترنتی

ه- مسئول امور مالی 

ح-اعضای شورای مرکزی

جلسه مذکور با حداکثر اعضای ممکن از افراد ذکر شده تشکیل می گردد.

3.        اعضای هیات توصیف شده با اکثریت نسبی می بایست 5 نفر از اعضای کانون را به عنوان گروه تصمیم گیرنده و همچنین یک نفر از این 5 نفر را به عنوان مدیر این گروه تعیین کنند.

(توضیح از مسئول وقت اساس نامه (سعید ایزدی) : هر کدام از این 10 نفر به دلایلی مسئول انتخاب این 5 نفر شده اند. مسئول اساس نامه: برای اینکه با قوانین آشناست و می تواند بگوید این 10 نفر و 5 نفر انتخابی چه کارهایی انجام دهند. 5 عضو شورای مرکزی: می توانند تشخیص دهند که چه کسانی دارای تفکرات دانشجویی و تشکلاتی هستند و میزان سطح هنری افراد را بسنجند. مسئول وبلاگ و مسئول لوکیشن: کسانی هستند که از میزان حضور افراد در کانون و وبلاگ آگاهی دارند. مسئول مالی: می تواند تشخیص بدهد چه کسانی دید مالی درستی دارند. مسئول حق رای: بر اساس میزان حق رای میزان فعالیت افراد را مشخص می کند.)

 

4.        پس از اتمام جلسه ی هیات ذکر شده در ماده ی پیشین، مسئول اساسنامه وظیفه ی ابلاغ وظایف و همچنین اسامی اعضای تیم 5نفره به مدیر انتخاب شده برای این گروه و همچنین اعلام نتیجه ی جلسه ی ده نفره در وبلاگ را دارد.

 

5.        تیم 5 نفره موظفند ظرف مدت دو روز کاری از زمان اعلام مسئول اساسنامه در وبلاگ، با بحث و بررسی در مورد سه موضوع اعلام نظر کنند:

 

الف- صلاحیت استاد: سطح علمی و میزان اطلاعات و تجربه ی هنری عضو کانون که متقاضی تدریس می باشد. احراز صلاحیت با توجه به سطح هنری کانون و همچنین سابقه و علم متقاضی بررسی می گردد.

ب- سقف تعداد افراد کلاس: متقاضی تدریس یا مدیر اجرایی کلاس سقف کلاس را پیشنهاد می دهد و 5 عضو صرفا نسبت به مناسب دیدن این تعداد نظر موافق یا مخالف خویش را اعلام می کند.

ج- میزان هزینه ی شرکت در کلاس: در این مورد نیز متقاضی تدریس یا مدیر اجرایی کلاس، هزینه را پیشنهاد داده و تیم 5 نفره نسبت به موافقت یا مخالفت با رقم پیشنهادی اعلام نظر می کند

 

- در هر سه مورد در صورت تساوی آرای مخالف و موافق، نتیجه ی نظر تیم در آن مورد، مخالفت با مورد فرض خواهد شد.

- در صورت عدم اعلام نتیجه در هر مورد در ظرف زمان تعیین شده، نتیجه ی نظر تیم، موافقت فرض خواهد شد.

 

6.        در صورت مخالفت با هر مورد، استاد یا مدیر اجرایی پروژه می تواند پیشنهاد جدیدی طرح کند و با طرح پیشنهاد جدید مطابق با مورد 5 اقدام صورت خواهد گرفت.

 

7.        با اعلام نظر مثبت تیم 5 نفره به سه مورد صلاحیت، سقف و هزینه، مدیر اجرایی کلاس می تواند تبلیغات و ثبت نام کلاس خویش را آغاز کند. مدیر اجرایی موظف است زمان پایان پروسه ی ثبت نام و همچنین در صورت وقوع، تمدید زمان ثبت نام را در وبلاگ یا جلسه ی رسمی کانون اعلام کند.

 

8.        کسانی که متقاضی ثبت نام هستند به سه گروه تقسیم می شوند. اعضای فعال، اعضای عادی ( هر فردی که یک بار عضو نهاد تصمیم گیری شده باشد) و افراد غیر کانونی.

 

9.        مدیر اجرایی کلاس موظف است نیمی از سقف اعضای کلاس را به اعضای فعال کانون تخصیص دهد.

نیم دیگر کلاس از اعضای عادی یا افراد غیرعضو در کانون تکمیل خواهد شد. در این مورد اعضای عادی کانون نسبت به افراد غیر عضو، در ثبت نام در کلاس دارای اولویت هستند.

همچنین چنانچه تعداد اعضای فعال کانون که متقاضی شرکت در کلاس می باشند بیش از نیمی از سقف کلاس باشد در ثبت نام نسبت به اعضای عادی و افراد غیر عضو دارای اولویت می باشند.

 

10.      استاد در هنگام ثبت نام موظف است که به متقاضی غیر کانونی و یا عادی متذکر شود که بعد از بررسی امکان حذف از کلاس وجود دارد.

 

11.      نیمه ی فعالت سقف کلاس که از اعضای فعال کانون تشکیل می شوند به صورت رایگان در کلاس شرکت می کنند. نیمه ی دیگر کلاس موظف به پرداخت هزینه ی پیشنهادی استاد (یا مدیراجرایی) که قبلا به تصویب تیم 5 نفره رسیده است می باشند.

 

12.      مدیر اجرایی موظف است در هنگام ثبت نام، تمایل فرد متقاضی که از اعضای کانون است را نسبت به شرکت در کلاس حتی به بهای پرداخت هزینه، مورد سوال قرار داده و پاسخ او را در لیست ثبت نامی خویش درج کند.

 

13.      اگر بعد از اتمام ثبت نام تعداد اعضای فعال بیشتر از سقف مشخص شده بود. استاد موظف است که لیست اعضای فعال را به مسئول شورا بدهد.

 

14.      چنانچه پس از اتمام ثبت نام، تعداد اعضای فعال کانون متفاضی شرکت در کلاس بیش از نیمی از سقف کلاس بودند، مدیر اجرایی موظف است لیست متقاضیان ثبت نام کرده را به مسئول شورای 5 نفره ارائه کند. در این مورد شورا از زمان تحویل لیست تا یک هفته ی کاری وظیفه دارد آن را بررسی کرده و با اولویت بندی اعضای فعال، افراد پایین اولویت را از حضور رایگان در کلاس حذف کند.

پس از اولویت بندی، حذف اولویت های پایین و تکمیل لیست، لیست اصلاح شده می بایست در وبلاگ قرار گیرد.

 

15.      متقاضیان حذف شده می توانند تا دو روز کاری از اعلام لیست در وبلاگ، اعتراض خویش را ثبت کنند. این ثبت می تواند در وبلاگ رخ دهد و یا مستقیما به مسئول شورا منتقل گردد. شورا در مقابل اعتراض موظف به بررسی ظرف دو روز کاری و در صورت تغییر لیست، اعلام مجدد لیست در وبلاگ می باشد. امکان اعتراض مجدد به لیست جدید توسط افرادی که در لیست جدید حذف شده اند وجود دارد. در این حالت نیز شورا موظف به بررسی ظرف دو روز و اعلام لیست جدید می باشد.

 

16.      در مورد اعتراضات ذکر شده، تنها کسانی که مستقیما ذینفع می باشند می توانند در هر مرحله از کار اعتراض کنند. در صورت اعتراض، شورا موظف است که دلایل خود را در جلسه یا وبلاگ شرح دهد. ولی تصمیم نهایی با شوراست.

 

17.      نیمی از درآمد کلاس (هزینه ی ثبت نام) به استاد تعلق می گیرد

 

18.      تشخیص سهل تر بودن شرایط پیشنهادی استاد نسبت به این قانون در صورت ادعای سخت تر بودن یا ادعای ابهام، با همین گروه 5 نفره است.


19. استاد می تواند تا سقف 2 نفر از متقاضیان شرکت در کلاس را به درخواست خود حذف کند.

نظرات 8 + ارسال نظر
نجاتى پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 21:34

سلام
در صورتى اون رویه باید طى بشه که من خودم کلاسى بذارم که بابتش بخوام پول بگیرم، یعنى مدیر اجرایى همون مدرس و کسى باشه که میخواد پول بگیره.
ضمنا جلسه دوم کلاس من به خاطر غیبت خود بچه ها کنسل شده .

خانی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 23:38

اره دیگه ایشالا مسئول بعدی اینارو یاد بگیره :)

سید بهداد جمعه 5 آذر 1395 ساعت 13:01

خسته نباشی.

کاری به وضع و حاصل دوره مسئولیتت ندارم، اما عضو خیلی انرژیکی هستی و این قابل تحسینه. امیدوارم این انرژی کم نشه و جاهای دیگه ببینیمش. حتا تو پروژه های خودت.

نجاتی جمعه 5 آذر 1395 ساعت 14:26

"هنگامی که یکی از اعضای کانون بخواهد کلاسی با تدریس خود تشکیل دهد و در مقابل آن پول دریافت کند." طبق متنی که خودتون نوشتین میگم دیگه :))
ممنون از تذکراتتون، تعدادیشون به جا بود و پاسخ بقیه رو هم دادم. انشالله ترم های بعد با تجربه و قدرت بیشتر مسئولیت قبول کنید و لقب بهترین مسئول رو بگیرید

خانی جمعه 5 آذر 1395 ساعت 15:39

اره دیگه ایشالا:)

امیر حیدری شنبه 6 آذر 1395 ساعت 16:13

خسته نباشی.امیدوارم در آینده با همین اشتیاق و پشتکار و با اشراف بیشتر بتونی به کانون کمک کنی.

در ضمن اونچه در مورد سیانور نوشتی به چه چیز اشاره داره؟ و منبع اساسنامه اش چیست؟

""در ادامه هشدار میدم اگر در رابطه با این پروژه پست رمزدار گذاشته بشه خلاف اساسنامه خواهد بود. : )) ""

برداشت پست رمزداراز توست. توضیحات پروژه در کامنت تایید نشده است و این کار به نظر من منع قانونی نداره.

خانی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 18:39

ممنون
کامنت تایید نشده ایرادی نداره
از پست رمزدار منظورم پست معروف اقای بختیاری بود که همه مسئولین سابق به من گفته بودن اون کار ایراد داشته
حالا ایشالا مسئولین بعدی بهتر اساسنامه رو بلد باشن دیگه:)

کاظم فاضلی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 00:18

مسئولیت خودت رو با حسن نیت و تلاش فراوان انجام دادی.
گرچه اشتباهاتی داشتی، اما قطعا این رو می فهمیم که اوضاع بسیار بدی رو از نظر همراهی اعضا با اساسنامه داشتی که فشار کارت رو زیاد کرده بود.

تو و زرگر میتونستید مکمل خوبی بشید.
پیش از تو زرگر آگاهی نسبتا خوبی نسبت به اساسنامه داشت اما متاسفانه جسارت انجام مسئولیتش رو ندشت. (ای کاش استعفا میداد )
شما آگاهی کمتری داشتی اما جسارت بسیار خوبی در راستای اجرای اساسنامه داشتی. بهت تبریک میگم.

انصرافت به موقع بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد