کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی: عکاسی از مراسم روز عاشورا

سلام  به همه.

این جانب قصد انجام یک پروژه ی شخصی با عنوانِ موقتِ  " ظهر روز دهم" رو دارم. قضیه از این قراره که از محرم امسال تصمیم گرفتم که به شکل نظام مند یک مجموعه عکس از عزاداری های روز عاشورا در بعضی محل های خاص  جمع آوری کنم چون به نظرم این مراسم آیینی به همه حس خاصی رو منتقل میکنه و من دوست دارم که تلاش کنم تا این حس رو در قالب عکس ماندگار کنم.

انشاالله قصد دارم پروژه رو شروع کنم و برای شروع، حرم شاه عبدالعظیم رو در نظر گرفتم. علت انتخاب هم این بود که اولا به نظرم میرسه که  المان های مذهبی مثل گنبد و ... به نسبت دیگر مساجد و امام زاده های تهران، تو موقعیت مناسب تری برای عکاسی قرار دارن و از طرفی دسته های خیلی بزرگ از مناطق مختلف به اونجا میان و جمع میشن و البته فضای باز، جمعیت زیاد و اقشار مختلف مردمی که به اونجا میان از دلایل دیگر هستند.

من می خوام از دیگر عکاسان عزیز این کانون دعوت کنم که اگر علاقه دارند به این پروژه بپیوندند و از سال های بعد با همکاری یکدیگر مجموعه عکسی قوی تر جمع آوری کنیم :)


نظرات 1 + ارسال نظر
بهدادم سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 15:13

درود خداوند بر شما و این پروژه نیک. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد