کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دوره عکاسی

با سلام به همه

من مایل بودم یه کلاس عکاسی مقدماتی برگزار کنم، و چه بهتر که بتونم مثل دفعه ی قبل از تجربه بچه های عکاس کانون استفاده کنم. با خانم صالح آبادی صحبت کردم و پذیرفتن.

چنانچه مخالفت خاصی با برگزاری این دوره دارید تا پایان روز دوشنبه اعلام بفرمایید.

ضمنا میخوام بعد از تشکیل کلاسای دانشگاه با بچه ها مشورت کنم و در صورتی که خانم حسینی خودمون هم پذیرفتن یه دوره ی دیگه هم با عنوان و سرفصل‌های متفاوت با خانم حسینی داشته باشیم. که این مورد رو بعد از مشورت و مطرح کردن  با خودشون، به رای میگذارم.

ممنون

سال تحصیلی خوبی داشته باشید

( لطفا تا پایان روز دوشنبه سنجاق بماند)

نظرات 7 + ارسال نظر
میلاد خانی پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 18:21

خیلی خیلی خوبه و ما چقد خوشحالیم که اعضای قدیمی ای مثل شما به کار برمیگردن
بنده کاملا موافقم و حمایت میکنم

قریشی پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 21:28

موافق

بهداد پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 22:29

چرا نباید موافق بود؟

درود زئوس بر شما باشه.

سرکشیک یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 01:19

خیلی موافق و آماده ی کمک برای برگزاریش :))

نجاتی یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 08:55

به آقای خانی: آقا "برمیگردن " چیه، ما یه تعطیلات تابستون کار نکردیم فقط :))
به آقای احمدی و خانم سرکشیک: ممنووون
به آقای قریشی: ای بابا شرمنده میکنید چجوری جبران کنیم؟

مریم حیدری سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:41

موافقم

زهراقادری چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 19:29

موافق^_^خیلی هم عالیه.خدا تو رو خیر بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد