کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکر ، تذکر ، تذکر !

بنده نمیدونم به چی باید تذکر بدم و به چی نباید تذکر بدم !

لطفا متن رو بخونید .


ابتدا تذکر به تمامی اعضای محترم :


مسئولین سمت های آرشیو و کامپیوتر هنوز مشخص نشده اند .

رای گیری شورای مرکزی به دلیل بی مسئولیتی دبیر سابق دچار بی نظمی و اختلال شده است . در نتیجه هنوز دبیر بعدی نیز مشخص نیست !

فعالیت اعضا در وبلاگ ( هفته ای 2 پست ) دیده نمی شود ، بنابراین انتظار دریافت حق رای نداشته باشید !

خانم ها و آقایان ، نجاتی ، شهسواری ، اسدی ، نیک نژادی ، سرکشیک ، احمدی و ملک پست هاشون به حد نصاب نرسید !

پست خانم نجاتی با عنوان " فکر کنیم - آینده نگر باشیم" با بی توجهی اکثریت اعضا مواجه شد و این نشانه ی خوبی نیست !


تذکر به جناب دبیر سابق :


انتخابات شورای مرکزی طبق اساسنامه پیش نرفت و هم اکنون هم ، نه شورا و نه دبیر آینده مشخص نشده اند.


تذکر به مسئول حق رای :


در میانه ی هر هفته یا پایان هفته ، پستی با محوریت تذکر به اعضایی که حق رای میخواهند و فعالیت وبلاگی ندارند بگذارید .


تذکر به تمامی مسئولین سمت ها :


هیچ یک از مسئولین سمت ها ، برای خود معاون تعیین نکرده اند که هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد.


تذکر به خودم :


اساسنامه در موارد متعددی از جمله برگزاری انتخابات دچار خلا قانونی است که این خلا هر چه سریعتر باید رفع بشود .


تذکر به مسئول وبلاگ :


مدت زمان زیادی از عدم تایید نظرات می گذرد و مسئول وبلاگ در روز های آخر هفته حضور لازم و موثر را ندارد.


در پایان خواسته ای عاجزانه و برادرانه از تمامی اعضای محترم کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی دارم . کانون بدون فعالیت اعضا و بدون این که آنها بخواهند به جایی نخواهد رسید . لطفا فعالیت ها و مسئولیت های تان را جدی بگیرید . و گرنه حضورتان بدون فعالیت و مسئولیت پذیری بی معنا خواهد بود و ما هم به سرنوشت بسیاری از تشکل های شکست خورده ی دیگر دچار می شویم.

والسلام...

نظرات 8 + ارسال نظر
عبقریان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 00:20

ببین تذکری که دادی مربوط به اینکه افراد باید هر هفته دوتا پست بذارن باید دید که چجور گفته شده یعنی اینکه اگه گفتن و وظیفه و مسئولیت دارند و انجام ندادند یه بحث هست و اگه اعلام آمادگی از روی رفاقت و این حرفا کردن یه بحث دیگه هست

مریم حیدری شنبه 5 تیر 1395 ساعت 04:39

به آقای قریشی مسئول خوب وبلاگ :
والا من با این رویه پست گذاشتن مشکل دارم ..باید وبلاگ پویا باشه و پست داشته باشیم تو این حرفی نیست ..اما چه پستی ؟ وبلاگ ما یه وبلاگ معمولی نیستش که فقط زیاد بودن پستاش و مخاطباش معیار باشه برامون وبلاگ وسیله ی کار ماست و جایی که ما اخبار فعالیت هامون رو ثبت میکنیم و در کنارش پست های هنری و غیره رو داریم ..الان پست ها زیاده و خیلی پست های مهم دیده نمیشن و زود به پایین صفحه میرن .به شخصه با برعکس شدن این رویه که روبرو شدم اصلا برام جالب نیست....خیلی مهمه اعضا پست بذارن اما مهم تر دیده شدن و پر کامنت بودن یه پسته ...همیشه این بوده و برای همینم تاکید بوجود داشته که حتی شده یک لبخند کامنت بذارید ! صفحه شده پر پست اما کجاست نظرات ؟ ممنون اقای قریشی که به این رویه پست گذاشتن نظارت میکنید و پست میذارید و این عالیه ..اما باید کنترل شده تر باشه و این نباید تنها ملاک فعالیت باشه که حالا بقیه بخوان تو پست گذاشتن از هم سبقت بگیرن فقط برا فعال بودن و حق رای داشتن ! بخشی که باید بیشتر بهش توجه بشه نظراته در واقع ...به نظر من سه پست با متوسط نظرات بالا بهتر از ده تا پست با یکی دو نظره ! قبلا به ندرت با وجود پست بدون نظر مواجه میشدیم به دلیل همین که حتی یک لبخند رو کامنت میذاشتیم و الان این پستا خیلی زیاد شدن توصیه میکنم که برای اعلام فعالین گوشه ی چشمی به نظرات داشته باشید تا شاهد پویایی و تعامل بیشتری باشیم همچنین این راه خوبیه برای به وبلاگ کشیدن اعضایی که به هر دلیلی پست نمیذارن ...رویه هم همیشه این بوده که این دو در کنار هم معیار فعالیت بوده (که میتونید به پست های خانم طلاکوب و بنده در تابستان های پیشین مراجعه بفرمایید ) ...زیاد حرف زدم امیدوارم که ناراحت نشید ، صرفا انتقال تجربه بدونید از بنده که سه ترم مسئول وبلاگ بودم و تجربه ی تابستان رو دارم
ممنون برای توجه خوبتون به وبلاگ . موفق باشید

بله حتما توجه ویژه به کامنت ها میکنم . کیفیت پست ها و کنترل کمی رو در نظر میگیریم به کمک بچه ها.
ممنون بابت وقت و راهنمایی.
ارادتمند قریشی

قریشی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:34

بله بله
متاسفانه من دو هفته است آخر هفته ها نمیرسم به وبلاگ . عذر تقصیر

میلاد خانی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 13:35

اقای قریشی یه سوال:
این که هفته ای ٢ پست موجب حق رای در تابستون میشه ، باید به رای نهاد تصمیم گیری گذاشته میشد یا در حدود اختیار خودتون بود؟
چون من الان با نظر مخالف خانم حیدری مواجه شدم که فرمودن نظرات مورد توجه واقع نشده.
جناب عبقریان هم در کامنتشون از پست گذاشتن تحت عنوان لطف یاد کردن.بنابراین ، لطفا این قضیه رو روشن بفرمایید
با تشکر

قریشی :
والا ظاهرا در اختیارات مسئول ارتباطات اینترنتی هست
من دو پست در هفته رو معین کردم. ولی ظاهرا باید تجدید نظر کنم و کامنت گذار ها رو هم مشمول حق رای کنیم/ چاره ای نیست

امیر حیدری شنبه 5 تیر 1395 ساعت 15:56

""فعالیت اعضا در وبلاگ ( هفته ای 2 پست ) دیده نمی شود ، بنابراین انتظار دریافت حق رای نداشته باشید !""

این جمله اشتباه هست میلاد جان و پیشنهاد میکنم روش خط بکشی. اولا که هیچ وقت هفته ای دو پست معیار نبوده و دوما که این مطلب به مسئول وبلاگ مربوط میشه. مسئول وبلاگ باید فعالین رو اعلام کنه و مسئول حق رای هم ثبتشون میکنه تا هر وقت لازم شد لیست فعالین رو داشته باشیم.

چشم رسیدگی میکنم

مریم حیدری شنبه 5 تیر 1395 ساعت 18:37

ممنون برای توجهتون بله به نظرم با در نظر گرفتن مواردی که فرمودید پیشرفت شایانی داشته باشیم

قریشی : کی کامنت رو قبل از مسئول وبلاگ تایید کرده ؟

هانی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 21:20

من با نظر خانم حیدری موافقم.
به نظرم وبلاگ باید از لحاظ کیفی بهتر باشه نه کمی.

قریشی : به هانی : بله خودم هم موافقم
قریشی : به سوم شخص مجهول : کی قبل از مسئول وبلاگ کامنت ها رو تایید کرده ؟

هانی یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 03:35

آقای خانی شما کامنت ها رو تایید کردین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد