کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عکاسی که از خودش پرتره های خارق العاده می گیرد

نوئل اشوالد (Noell S.Oszvald) عکاس مجارستانی 23 ساله  است که  بعد از 1 سال کار با دوربین، موفق به خلق عکس های خارق العاده ای شده است. عکس های او پرتره هایی بی نظیر از خودش است!


 البته او فقط عکس های سیاه و سفید از خودش میگیرد و معتقد است که رنگ ها گیج کننده هستند!

عکس های او در زمینه ی عکس های مفهومی قرار می گیرد. او می گوید من نمی خواهم به دیگران بگویم چه چیزی در عکس هایم ببینند، به همین خاطر است که من هیچ توضیح یا عنوانی زیر عکس هایم نمی نویسم.  عکس آنچه که من دوست دارم بیان کنم را نشان می دهد اما هرکس آزاد است که خودش چیزی که عکس می خواهد بهش بگوید را تعیین کند. خیلی جالب است که بتوانم تفکرات خیلی متفاوتی را در مورد یک عکس بخوانم.









نظرات 5 + ارسال نظر
نجاتی جمعه 4 تیر 1395 ساعت 21:28

مریم حیدری شنبه 5 تیر 1395 ساعت 04:21

خیلی جالب بودن ..مرسی

قریشی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:40

خیلی هم خوب
مرسی که عکس ها رو تو پیکو فایل آپلود میکنید

فریدا حصاری شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:51

عالی :)

هانی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 21:25

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد