کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول اساسنامه

در مورد انتخابات شورای مرکزی چرا پست نمیذاری؟ چندین مسئله هست که باید توسط مسئول اساسنامه مطرح بشه. مثل تعداد کاندیداها و اینکه آیا حد مشخصی برای این تعداد داریم یانه؟ پارسال 5 کاندید داشتیم و دیگه رای گیری انجام نشد، آیا امسال هم به همون شکل هست یا نه؟ کامل بیا تو وبلاگ بحث کن.

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد خانی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 22:24

بر طبق عرف کانون فیلم و عکس و عطف به پست های خرداد ماه ٩٤ جناب شکوری،بنده معتقدم در صورتی که نامزد های شورای مرکزی بیشتر از ٥ نفر نشوند و این اعضا حاضر به ائتلاف با یکدیگر باشند،نیازی به رای گیری نیست.
در این باره که ایا تعداد مشخصی برای نامزد ها مطرح هست یا خیر،اساسنامه سکوت کرده.

میدونم اساسنامه در این مورد چیزی نگفته چون تا الان همچین اتفاقی رخ نداده بود.
در رابطه با این امر یک نظر و یا قانون لازم داریم. فعلا با یک نظر درست بودن یا غلط بودن امر رو شفاف کن و اگه لازم هست رای گیری انجام بده.
امیر حیدری

کاظم فاضلی دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:06

به میلاد خانی: هفته گذشته و شروع پروسه انجام انتخابات فکر می کنم شما مسئول نبودی و نقد به مسئول قبلی وارده که چرا به فکر نبوده! اما به هر صورت این مساله وجود داره که اساسا این پروژه ازابتدا با مشکل روبرو بود. از تعیین روز انتخابات و مهلت کاندیداتوری و خیلی چیزهای دیگه. کلن همه این قضایارو باهم پیگیری کن :))

میلاد خانی سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 03:31

در رابطه با روز انتخابات باید قبل از این به یک جمع بندی میرسیدیم.پیش از پایان ترم.اما الان هر چی زودتر کاندیدا ها باید اعلام امادگی بکنند.
فردا انشاءالله در این رابطه پست میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد