کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مواردی مهم

تا جمعه ظهر سنجاق.

الف- سلام . ترم دیگه داره آخرین روزهاش رو میگذرونه.وظایف مسئولین سمت ها تا آخرین روز امتحانات هست و از روز بعدش معاونین فعلی مسئولیتشون شروع میشه.

این ترم کلا ترم خوبی از لحاظ انجام وظایف مسئولین سمت ها نبود.فقط از خانم نجاتی ممنوم که حتی یک بار هم مجبور نشدم بهشون تدکر بدم بابت انجام وظیفه. حتی خود من هم وظیفم رو کامل و دقیق انجام ندادم وباید بیشتر حواسم جمع میبود و محکم تر بر خورد میکردم. ب هر حال مسئولین سمت های ترم تابستان رو بشناسیم:

1-مسئول حق رای : خانم قادری                          2-مسئول مالی: آقای قریشی                   3-مسئول ارتباطات اینترنتی: آقای قریشی                       4-مسئول لوکیشن: خانم سرکشیک

5-مسئول اساسنامه: میلاد خانی                        6-مسئول کامپیوتر:   ؟                                   7-مسئول آرشیو:  ؟

 

 

در مورد دو مورد آخر باید بگم معین یوسفی که این ترم هر دو سمت رو به عهده داشت جدا از اینکه عملکردی بسیار بسیار و تاکید میکنم بسیار  ضعیف  داشت رای گیری برای انتخاب معاون  هم برقرار نکرد.برای خالی نموندن این دو سمت از دبیر خواهش میکنم . دو رای گیری برای این دو سمت بزاره تا تکلیف این دو سمت مشخص شه.(بهداد احمدی برای مسئولیت سیستم کانون داوطلب هست.)

به همه این افراد پیشنهاد میکنم حتما در اساسنامه وظایف مربوط به سمتهاشون روب دقت مطالعه کنند.

ب- راجع به حق رای در تابستان: چون در تابستان فعالیت های کانون کم میشه راه بدست آوردن حق رای درتابستان بیشتر از طریق فعالیت در وبلاگ مشخص میشه.مثلا چند نظر یا پست در هفته توسط یک فرد باعث  بدست آوردن حق رای برای فرد میشه.این معیار رو مسئول ارتباطات مشخص میکنه.(مسئول برای اشنایی بیشتر میتونه به حق رای های تابستان های گذشته مراجعه کنه و تصمیم بگیره)


ج- اساسنامه:راجع به سمت اساسنامه و انتخاب میلاد برای این سمت خب مخالفت هایی وجود داشت مبنی بر اینکه زوده براش این سمت و هنوز شناخت کاملی ازش وجود نداره.عرض کنم که قطعا من هم دنبال ادم های با تجربه تری بودم برای این سمت اما خب افرادی که دنبالشون بودم مایل نبودن. چند باری اعلام کردم تا این که میلاد داوطلب شد و یک روز نشستیم راجع به اساسنامه حرف زدیم و من رای گیری رو گذاشتم و رای آورد. بعد از این اتمام رای گیری بهداد احمدی داوطلب شدبرای معاونت که خب دیر شده بود. به هر حال امیدوارم میلاد این سمت رو به دقت انجام بده و حتما حتما مشورت داشته باشه با قدیمی ترهاو بشدت پافشاری کنه روی اصول اساسنامه در همه موارد.برای معاون هم همینجا بهش بهداد احمدی رو پیشنهاد میکنم.نکته دیگه این که انشالله میلاد جلسات بررسی و ویرایش  اساسنامه رو برقرار کنه تا اساسنامه سر و شکل بهتری پیدا بکنه.


د-در مورد وبلاگ: راجع ب وبلاگ قرار بود در روز کانون حرف بزنیم اما نشد. عارضم که میزان فعالیت بچه ها در وبلاگ خیلی کاهش داشته و این اصلا خوب نیست.نکته ای رو آقای قریشی حدود یک ماه پیش  ب من گفتن که اینجا مطرح میکنم. اگر دقت کنید بالا سمت راست وبلاگ این جمله نوشته شده:"این وبلاگ بیشتر برای اطلاع رسانی به مخاطبین کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی و هماهنگی بین اعضا ایجاد شده."  درسته که الان کانون اینستاگرام داره برای اطلاع رسانی ولی نباید باعث بشه تو وبلاگ اطلاع رسانی انجام نشه.مثلا عضو قدیمی باشه که میخواد با خبر باشه از فعالیت ها و مثل من اینستاگرام نداشته باشه اگر تو وبلاگ هم خبری نباشه باید کلا  در بی خبری سر کنه.یک مورد دیگه گزارش فعالیت دادن در مورد  پروژه هاس که باعث حق رای میشه .بچه ها این کار رو در مورد پروژه هاتون هم حین انجام پروژه هم پس از اتمامش انجام بدید که حقی از کسی که بسیار تلاش میکنه ضایع نشه.دم آقای قریشی و بعد دانیال امامی  بابت پست هایی که در وبلاگ میزارن گرم.اگر شما دو نفر نبودید وبلاگ برهوتی بیش نبود.پس اعضای کانون فیلم و عکس لطفا در وبلاگ فعال باشید .


ه- من بعد از چهار سال حضور در کانون ابن ترم  خیلی حس کردم که اگر اساسنامه نادیده گرفته بشه  چ اتفاقاتی که ممکنه رخ بده . بچه ها از همتون میخوام خیلی نسبت به رعایت اساسنامه و اساسنامه و اساسنامه جدی باشید.


و- بچه ها از این فرصت حضور در کانون کاملا استفاده کنید،شک نکنید بهتون کمک میکنه. شما تو کانون میتونید بفهمید چقدر مسئولیت پذیرید، چقدر نقد پذیرید ،کار کردن تحت فشار و استرس رو تجربه میکنید و حس خیلی خوبی که بعد از پایان موفقیت امیز پروژتون دارید .دوستای خیلی خوبی پیدا میکنید و خلاصه کلی لذت میبرید و خاطره میسازید.این دوره حضورتون تو کانون رو مفت از دست ندید.


وموارد آخر-  حضور پررنگ آقای قریشی در کانون ، میزان اشتیاق خانم قادری و دانیال امامی به فعالیت، ایده های  میلاد خانی و کنجکاوی های آقای نیک نژاد و ...چیزهایی هست که من رو امیدوار میکنه به آینده کانون.دمتون گرم همین شکلی ادامه بدبد.- امسال دوره دبیری مجتبی طغیانی رو نمی تونیم قضاوت کنیم چون کنکور داشت .و نمی تونست کامل وقت بزاره.من شخصا ازش تشکر میکنم که اومد جلو و در سالی که کنکور داشت دبیر شد.-بچه ها از تابستون حواستون به کارهای معارفه باشه که میدونیم چقدر اهمیت داره.- کانون رو با صلابت نگه دارید - همین دیگه حرفی نیست.

                                                                                                                                                                                                                                                                                     خوب باشید- زرگرم  - یا علی 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                                                           


نظرات 6 + ارسال نظر
قریشی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 13:56

مرسی از لطفت
در مورد خانی یک مقدار از اون روحیه اساسنامه محوریت رو بهش تزریق کنی انتخاب خوبیه . چون سه چهار سال دیگه به امید خدا تو کانون هست . من افق های روشنی جلوی پاش میبینم (به شرطی که اون قضیه بوداپست رو حل و فصل کنه با زبون خوش)

در مورد وبلاگ هماهنگی ها دیگه توسط ابزار های پیام رسان روی تلفن های همراه انجام میشه. یک روز مفصل باید بشینیم صحبت کنیم. عصر وبلاگ خوانی چند سالی ست و تمام شده و به فرض مثال نسل جدید ورودی ها نسلی نیستند که پشت سیستم رومیزی بشینن و پست بگذارند . اساسا با گوشی راحت ترند/

در مورد ورودی های جدید هم یک روز بشینیم تجارب سال های گذشته رو بریزیم وسط ببینیم چه کار هایی کردیم (و چه کارهایی نکردیم). یه برنامه مدون و حساب شده برای مهر و جذب ورودی های جدید بچینیم/

پ ن : یک جور پاراگراف آخر رو غم انگیز طور نوشتی انگار میخوای کم سر بزنی به کانون؟ نشستی گوشه خونه که چی؟ پاشو بیا ببینیمت دلمون وا شه

قریشی چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:00

مسئولیت ها در کانون قابل حذف و اضافه است؟
مثلا عنوان "مسئول مستند سازی و آموزش" خیلی جذابه و دوسش دارم .
یک نفر که دانش فنی و غیر فنی و تجربیات بچه ها در کانون رو مستند کنه و وظیفه انتقالش رو به عهده بگیره. مثلا سر فیلم پایان یک دلقک قطعا تجربیات منحصر به فردی در رابطه با کارگردانی مدیریت تولید و فیلمبرداری به دست اومده . و در ذهن کسب کننده تجربه باقی مونده و از کانون خارج شده.

بله قابل اضافس.با رای گیری نهاد تصمیم گیری.پیشنهاد خوبیه.
زرگرم

کاظم فاضلی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 01:47

در مورد میلاد خانِ خانی و مسئولیت اساسنامه البته یه نکته مثبت مهم هم وجود داره. اینکه رشتش حقوقه و این قطعا خیلی کمکش میکنه.
امیدوارم اجرای اساسنامه دوباره به روال گذشتش برگرده.

امیر حیدری پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 02:10

آفرین.

میلاد خانی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:16

جا داره بنده ابتدا از جناب اقای زرگر عزیز،و بعد تمامی اعضای کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی کمال تشکر رو داشته باشم بابت این فرصتی که بنده دادید و اعتمادی که داشتید.
امیدوارم بتونم مسئولیتم رو به خوبی انجام بدم و کانون فیلمی موفق داشته باشیم

دانیال امامی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:25

با تشکر

درمورد وبلاگ با آقای قریشی کاملا موافقم . که البته قبلا هم ذکر کردم چندبار
سعی میکنم تو تابستون یه چیری یاد بگیرم که به کار بیاد . مثلا اپلیکیشن اندرویدی کانون فیلم و عکس

منم از تموم دوستان تو کانون تشکر میکنم چون وقتی کانون بودم واقعا خوش میگذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد