کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مهلت ارائه طرح های صد ثانیه ای

تا کنون به صورت شفاهی آقای عبقریان یک طرح داستانی 100 ثانیه ای و سرکار خانم شهسواریان یک طرح انیمیشن 100 ثانیه ای را اعلام کردند.  شخصا یک طرح داستانی و یک مستند  در ذهن دارم. دوستان دیگر  (و دوستان مذکور و خودم)  اگر طرح و ایده ای دارند لطفا تا سه شنبه هفته ی آتی 7 اردیبهشت  به صورت کتبی طرحشون (و نه لزوما فیلمنامه) رو ارائه کنند که پروژه ی 100 ثانیه ای رو با تعداد مشخصی کار ببندیم و طرح ها برای دو  هفته آینده در جلسه شنبه قابل ارائه باشه.


فیلم 100 ثانیه ای بسازیم بهتر است

نظرات 4 + ارسال نظر
نیک نژادی سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 23:23

میشه یکم توضیح بدین؟ قراره این طرح ها ساخته بشن یا چی؟ :-) ممنون

توسط خود ارائه دهنده طرح قراره ساخته بشه در صورت رای آوردن و تصویب فیلمنامه. مدیر اجرایی (باز هم در صورت رای آوردن) فقط مقدمات و پیگیری و ساخت رو انجام میده.

امیر حیدری چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 00:23

????? این چه پستی هست؟؟ یعنی چی؟؟ خب هر کی بخواد خودش تو کانون مطرح میکنه دیگه مجتبی. چرا به تو بگه؟

فکر کردم شنبه ی دو هفته بعد طرح ها رو به صورت مدون تو جلسه به رای بذاریم. صرفا از باب جمع آوری .
نقد و نظر و تایید تو جلسه توسط بچه ها.
فکر کردم اعلام " یک پروژه" تولید فیلم های صد ثانیه ای کنم با مجموعه ی فیلم های مذکور. یعنی هر اثر یک پروژه جدا اعلام نشه.
وجه غالب پست مهلت رای گیریه. چون تو جلسه مطرح کردم و شما گفتید یک تاریخ نهایی برای طرح ها اعلام کنیم.

نجاتی شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 08:13

هیجان انگیز و جالبه! من طرحمو به خودتون گفتم ایشالا که مورد تایید باشه

دختر نمره پرست ؟

زرگر چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 00:48

باز هم پست بدون برچسب ، خانم حصاری و آقای قریشی حواس جمع باشید لطفا

قریشی : سلام . چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد