کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم 100 ثانیه ای بسازیم بهتر است



فیلم 100 ثانیه ای خوب است. نه تنها به تجربه اش می ارزد معتقدم تجربه اش واجب است.  درباب اینکه در چهارچوب تعریف سینما می گنجد یا نه، خالی الذهنم. اما از ملزومات جهان  ایجاز، تجربه ی کار کردن با ثانیه هاست.


فکرمیکنم از ابتدای سال اگر برنامه ریزی کنیم تا دی ماه سال آینده که  زمان ارسال آثار به جشنواره است بتوانیم چندین اثر تولید کنیم. شخصا علاقه مندم یک 100 ثانیه ای داستانی، یک مستند و یک انیمیشن  تولید کنم. از نظرات  دوستانی  که علاقه به کار در این چهارچوب  هستند  به شدت استقبال میکنم و پیشنهاد میکنم قبل از اعلام پروژه تمام طرح های 100 ثانیه ای  دوستان را در قالب یک پروژه ببندیم که تکلیفمان از الان برای شش هفت ماه آینده روشن باشد.


 برای مشاهده برخی آثار به درگاه آپارات و جستجوی عبارت "فیلم 100 ثانیه"  و یا به درگاه  shortmovies.ir  مراجعه کنید. همچنین گزیده ای از آثار در "سیستم کانون" گرد آوری شده است همچنین  پیشنهاد می شود هفته آینده شنبه قبل و یا بعد از جلسه و یا از ساعت 3 به بعد به همراه دوستان برخی آثار را در محل کانون با هم ببینیم.


نظر فرزاد موتمن درباره فیلم های 100 ثانیه ای

درگاه رسمی جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای

نظرات 3 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 16:10

عالیه
من طرح برای پویانمایی دارم ولی در کانون ما یه سری از امکانات تولید انیمیشن رو نداریم... به شکل دو بعدیه، و از قبل دوست داشتم که بسازمش. زمانش هم به صد ثانیه میرسه
با این حال نمی دونم میشه ساخت یا نه

قریشی : شنبه اگر میتونید بعد یا قبل از جلسه در مورد طرح صحبت کنیم.

عبقریان شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:13

پایه هستم و قرار است در تابستان بالاتفاق دو فیلم 100ثانیه ای بسازم

قریشی هستم : و روی اون طرح قصه ی قطع و وصل شدن آب غور کردم. چکش بخوره ، دیالوگاش کم شه جواب میده. رو مستند هم فکر کن عاقبت بخیر شی جوان

نجاتى شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:15

شنبه سه به بعد رو استقبال میکنم ! تولید فیلم ١٠٠ ثانیه اى هم باید جالب باشه.
من یه ایده دارم؛ یه دختریه که نمره پرسته و ... :))

کلی فکر کردم اون دختری که نمره پرسته در چهارچوب های فیلم 100 ثانیه ای نمیگنجه . ایشالا مشکل کمد استاد و نحوه آشنایی دختر نمره پرست با باند خلاف حل شه فیلم بلندش میکنم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد