کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 1 اسفند 1394

گزارش جلسه ی کانون فیلم مورخ اول اسفند  1394

اعضایی که در این جلسه صحبت کردند: 

خانم ها: دانش- زارعی - نجاتی - قادری - سیفی  و اقایان: حیدری - عبقریان - طغیانی 

 

 

1)در ابتدا خانم نجاتی در مورد اکران فیلم دختر صحبت کردند که قرار شد نتیجه نهایی هفته اینده   اعلام بشه  مورد دوم پیشنهاد تبلیغ برای کارگاه فیلمنامه نویسی و کمدی نویسی در تیوال بود و مورد بعد پی گیری کار کارت های سینه و سوال از اقای اعلام فعالیت طراحی ناموفق آقای احمدی در خصوص این قضیه و مورد بعد کارگاه عکاسی صنعتی-تبلیغاتی که در حال پی گیری هستش و مورد اخر مسولین سمت ها بودند که معاونین خود را هر چه سریع تر مشخص کنند و یادآوری به مسئول اساسنامه برای برگزاری هر چه سریع تر جلسه جهت توجیه مسئولین سمت ها و نقد مسئول وبلاگ-اینستاگرام.

2)خانم دانش از انجمن علمی فرانسه قصد اکران فیلم انسان اول رو دارند که با همکاری کانون فیلم قراره انجام بشه و قرار شد که بنده کار انجام این پروژه رو به عهده بگیرم .

3)ااقای طغیانی هم در مورد اکران یکی از فیلم های دختر یا امکان مینا و یا ابد یک روز و اژدها وارد میشود که هر کدوم با شرایط کانون بیشتر تطبیق داشت وارد مذاکره و در نهایت اکران بشیم که هنوز هیچ کدوم قطعی نیست .

4)خانوم زارعی در مورد اکران فیلم ها توصیه کردند یک فیلم که جذابیت بیشتری برای بچه های دانشگاه داره انتخاب بشه  و در خصوص فیلم ابد و یک روز هم یک سری کارهای اولیه رو فعلا انجام دادن تا نتیجه بعدا اعلام بشه .

5)خانوم قادری در مورد برگزای کلاس اصول نقد با همکاری اقای عطار پور صحبت کردند .

6)اقای عبقریان در مورد کار گاه فیلم نامه نویسی و استقبال کم بچه ها صحبت کردند و این که دانشگاه عباسپپور هم تمایل داره با کانون فیلم تعاملاتی داشته باشه که اگه شرایط  مارو قبول کنند اون ها هم کانون فیلم داشته باشند.

7)آقای حیدری این موضوع را مطرح کرد که ما میتوانیم یک نفر را مسئول ثبت فعالیتهای اعضا بصورت هفتگی،دوهفتگی،یا ماهانه بکنیم.این مسئول در پایان این دوره ی هفتگی،ماهانه یا دو هفته به هر یک از اعضا بر حسب مقدار فعالیت امتیازی میدهدو این امتیاز(که مبنایش از قبل دقیقا مشخص شده بر فرض مثال برای هر اکران در سطح دانشگاه 5 امتیاز) مبنای اولویت بندی های اعضا در کانون میشود برای مثال برای تقسیم بلیت های فجر یا کلاس های رایگان و... به آنها رجوع میکنیم و از طرفی باعث ایجاد رقابت بین اعضا میشود.

8)خانم سیفی هم در مورد مشغله این ترم و عدم برگزاری کارگاه تحلیل فیلم در این ترم و انتقال ان به ترم بعد حبت کردند.

حاضرین: سرکشیک - قادری- صالح ابادی - دانش - زارعی - نجاتی - توسلی - حصاری -حیدری- قریشی - ملک محمدی -طغیانی - عبقریان - سرداری- امامی

اصلاح شده توسط نویسنده پست یکشنبه ساعت 11:57

نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم فاضلی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 20:11

خوندم

فریدا حصاری شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 20:23

نجاتى شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:50

چقدر این صورت جلسه غلطه . چقدر غلطه .

فردا اصلاح میشه در کانون
ملک

مریم حیدری یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:45

خیلی ام خوب . مرسی .

امیر حیدری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 18:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد