کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت مالی

سلام به دوستان

برای معاونت مالی سه نفر از دوستان اعلام آمادگی کردند که دو نفر صلاحیت دارن به رای گذاشته بشن. نفر سوم خانم یا آقای موسوی هستن که اصلا من نمیشناسمشون یا اونقدر کم اومدن کانون که من ندیدمشون یا به یاد ندارمشون و همچنین ضمن اینکه ایشون گفتن فارغ التحصیل شدن، هیچ شناخت و سابقه ای هم ازشون وجود نداره. 

بنابراین برای معاونت مالی به یکی از دو گزینه زیر رای بدید:

1- خانم حیدری

2- آقای قریشی

هر دو گزینه خوب هستن؛ خانم حیدری از جهت سابقه ی خوبشون و آقای قریشی به خاطر حضور و فعالیت و اشتیاقشون.


ترم تحصیلی و کانونی خوبی داشته باشید :)

(مهلت رای گیری تا شنبه سه شنبه 12:30 ظهر و تا اون زمان سنجاق)

ویرایش شده توسط نویسنده پست در روز شنبه ساعت 10:45 به علت استقبال بیش از حد دوستان

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر حیدری پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 16:56

هر دو گزینه خوب هستند و هر دو هم تابستون در تهران.
خانم حیدری آیا برای ارتباطات اینترنتی هم کاندید میشین؟ مسئولیت مالی به نظر من کمی ساده تر از مسئولیتی مثل ارتباطات اینترنتی هست و آدم با تجربه تر و آشنا تری به اساسنامه و قواعد کانون میخواد. اگه شما در اون قسمت کاندید میشین به من بگین که من با توجه به این موضوع رای بدم. ممنون.

فریماه پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:04

حق رای داران :
نجاتی
سرداری
عبقریان
مریم حیدری
امیرحیدری
سرکشیک
حصاری
سیفی
ساجده احمدی
قریشی
اسدی
پیرخوان
قادری
طغیانی
زرگر
آرامش
بختیاری

فریدا حصاری جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 21:34

موافق با هر دو گزینه

عبقریان جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 22:55

قریشی

نجاتی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 10:54

به خانم حصاری: یعنی چی دقیقا تو رای گیری به دو نفر هم زمان رای میدید؟ ممکنه به نظرتون؟ نظرسنجی نیست، رای گیریه !

"موافق با هر دو" ورژن ایجابی ممتنعه

سرکشیک شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 21:50

من هم ممتنعم :)

زرگر شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 22:14

ممتنع

طغیون شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:14

موافق

مریم حیدری یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:42

به آقای حیدری :

من برام فرقی نمیکنه راستش به فرانک هم گفتم که اگر کسی نیست میتونه رو من برا مسئوبیت مالی حساب کنه . اگر کسی نبود که گزینه ی خوبی باشه من حاضرم برای وبلاگ هم کاندید بشم . مسئول مالی هم که ترم قبلی ام بودم باز اگرم بشم اکیه . اگر فکر میکنید که برای وبلاگ گزینه ی مناسب تری نیستش باشه اکی .
من خودم موافقم که چون آقای قریشی اشتیاق زیادی دارن . به ایشون رای بدیم که اینطوری اعضای مسئولیت پذیر بیشتری تو کانون کنار خودمون داشته باشیم .
پس به ایشون رای میدم.

سمانه سرداری یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 12:19

موافق با آقای قریشی
انشاالله خانم حیدری رو برای مسئولیت ارتباطات اینترنتی داشته باشیم

نجاتی یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 22:41

آقای قریشی به طمع خانوم حیدری در وبلاگ

طغیون دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 00:27

حیدری

زهراقادری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 10:11

آقای قریشی

امیر حیدری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 11:07

آقای قریشی

قریشی سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 12:06

قریشی

امیر حیدری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 18:00

ممنون خانم حیدری

مریم حیدری جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 21:00

خواهش میشه اقای حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد