کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه چاپ کارت سینه

سلام به همه دوستان 

با توجه به اینکه به کارت سینه نیاز داریم، با مشورت دوستان تصمیم گرفتم این بار چاپ کارت سینه ها به صورت شخصی( به همراه نام و عکس) انجام شه تا هم وجهه ی بهتری برای کانون داشته باشه و هم هر کس مسئول کارت خودش باشه.

چنانچه نظر یا مخالفتی دارید اعلام کنید تا هفته آینده چاپشون کنم دوستان :)

ترم خوبی داشته باشید 

نظرات 7 + ارسال نظر
عبقریان سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 23:06

فقط این طوری هر کسی که جدید بیاد باید یه کارت براش صادر بشه و اینکه میگید هر کس نسئول کارت خودش هست یعنی یارو باید کارتش و ببره خونه خودشون و دست خودش باشه

کاظم فاضلی چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 12:25

به نظرم عبقر نکته خوبی گفته

امیر حیدری چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:33

یه سرس کارت های بی نام احتمالا هست برای جدید ها.
هر سال مثلا روز کانون میشه برای کسانی که حداقل مثلا 10 هفته جزو نهاد تصمیم گیری بودند کارت چاپ کرد و بهشون داد. میشه بخشی از روز کانون که به نظرم قشنگ و با حاله.

فریماه چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 16:12

فرانک جان من با این ایده بشدت موافقم . خیلی بهتره نسبت به قبلی

سمانه سرداری چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 21:03

نجاتى پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 00:07

به آقاى فاضلى و عبقریان: دقیقا برنامه من همینه که آقاى عبقریان و آقاى حیدرى گفتن .
به خانوم سیفى: به نظر منم قشنگ تر و منظم تره، خیلى ذوق دارم براش

سرکشیک شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 17:59

وااای چ ایده خوبی!! من خیلی موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد