کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ در ماهی که گذشت

در این پست نگاهی گذرا به وبلاگ در ماهی که گذشت خواهیم انداخت.

در دی ماه امسال پنج شنبه 10 دی با 255  بازدید و سه شنبه 8 دی با 88 بازدید، به ترتیب پربازدید ترین و کم بازدید ترین روزهای وبلاگ بودند.

همچنین بیشترین  نفر بازدید کننده مربوط به سه شنبه 15 دی هست با 128 نفر بازدید کننده مختلف.


بیشترین کامنت:
پست هایی که بیشترین کامنت رو داشتند معمولا مربوط به پست های رای گیری هست که در این ماههم کم نبودند. اگر این پست ها رو در نظر نگیریم پر کامنت ترین پست ها به ترتیب عبارت خواهند بود از:

پست خانم نجاتی با 13 کامنت

یک از پست های خودم با 8 کامنت

این پست مجتبی با 7 کامنت

همانطور که میبینید بغیر از پست خانم نجاتی تقریبا بقیه پست ها کامنت چندانی نداشتند.


پربازدیدترین پست:

این پست از من با 107 بازدید

پست مجتبی در مورد بلیط های فجر با 94 بازدید

یه پست دیگه از من که اون هم در مورد جشنواره ی فجر هست با 78 بازدید

پستی که از طرف خانم حقطلب گذاشته شده با 73 بازدید

و پست خانم نجاتی با 63 بازدید.

*در این قسمت هم پست های مربوط به رای گیری ها رو حذف کردم.


کلا در این ماه فقط 24 پست منتشر شده که اون هم توسط 8 نفر از اعضا بوده.
خودم با 8 پست بیشترین تعداد پست رو داشتم
بعد از من دبیر (مجتبی طغیانی) و خانم احمدی (مسئول حق رای) هر کدام 4 پست منتشر شده داشتند.

مسعود زرگر، خانم مساعد و یوزر کانون فیلم و عکس با 2 پست درر رتبه بعدی هستند.

خانم نجاتی و خانم سرداری هم هر کدوم با یک پست در جمع نویسنده های این ماه هستند.

درضمن یک پست چرکنویس هم داشتیم از مهدی رسولی گل.


در کل تعداد پست ها خیلی کم بود که یک علتش پست نذاشتن شکوری هست که فکر کنم هر ماه حداقل 20 تا پست میگذاشت و یک علت دیگه هم میتونه تعطیلات بین دو ترم باشه. مسئول وبلاگ هم طبق وظیفه اش باید بقیه رو مشتاق به استفاده از وبلاگ بکنه.
امیدوارم بهمن مثل همیشه ماه رونق وبلاگ باشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
طغیون شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 13:05

چه توصیف آماری خوبی...ممنون امیر

نجاتی شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 23:58

بس که پستم جذابه :)))

امیر حیدری یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 09:26

فکر کنم خانم حصاری نمیدونن دوره مسئولیتشون شروع شده.

امیر حیدری یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 09:32

خواهش دبیر

کاظم فاضلی یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:43

:)

سمانه سرداری سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 02:34

چه دقیقانشاءالله ماه بعدی پست های بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد