کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند تذکر ویاد آوری

1- به خانم احمدی: خانم احمدی در پست رای گیری معاونت مالی اصن حق رای دارها رو قرار ندادید،و مهلت رای گیری هم چند روزی هست که تمام شده اما از نتیجه رای گیری خبری نیست!! لطفا این کار رو انجام بدید هر چه سریع تر.

2-به خانم ترابی: مسئولیت اساسنامه به همراه دبیری مهمترین سمت های کانون هستن،هر کدوم کارشون رو درست انجام ندن کانون ضربه میخوره، متاسفانه شما پیگیر نیستید ینی اصلا نیستید که پیگیر باشید، این چه مدلی از انجام دادن یک مسئولیت هست؟! اخر ترم شده هنوز معاون هم ندارید....لااقل تکلیف این یک مورد روشن کنید.

3-به خانم حصاری: اول بهتون خسته نباشید میگم بابت اکران خوبی که داشتید، اما الان جمعه هست و اکرانتون یکشنبه بوده هنوز گزارش فعالیت  و شما رو نمی بینیم تو وبلاگ.مشکلی هست که علیرغم یادآوری بچه ها هنوز پست رو نذاشتید در وبلاگ...؟

4-به مسئول و معاون ارتباطات اینترنتی:هر دو رو نوشتم چون وظایف اینستا رو هر دو نفر انجام میدید، اینساگرام کانون دیر به دیر پست جدید بهش اضافه میشه،علت چیه؟آرشیو کانون پر از عکس و فیلم از فعالیت هاس، خب قرار بدید .! برگه مسئولین سمت ها خیلی وقته ب روزنشده ، لطفا این مورد رو هم انجام بدید.

لطفا بدونید که لحن صحبت هام اصلا دستوری نیست ، من ی عضو ساده کانون هستم و لازم بود این موارد رو بگم برای بهتر شدن کانون.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                           زرگرم

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        خوب باشید.

نظرات 12 + ارسال نظر
نجاتى جمعه 13 آذر 1394 ساعت 15:10

به شدت این اوضاع اذیت کننده س . ممنون بابت تذکر به جاتون. امیدوارم دوستان یه کم جدى بگیرن.

به زرگر جمعه 13 آذر 1394 ساعت 15:50

کاش قبل از گذاشتن این پست به من میگفتی...من نیم ساعت متن درست کردم اومدم بزارم دیدم صاف ساعت 14:11 این پستو گذاشتی...

طغیون جمعه 13 آذر 1394 ساعت 15:51

کامنت قبلی که اسم نداشت من بودم

ب.س جمعه 13 آذر 1394 ساعت 15:56

لطفا بدونید که لحن صحبت هام اصلا دستوری نیست ، من ی عضو ساده کانون هستم و لازم بود این موارد رو بگم برای بهتر شدن کانون.

فریدا حصاری جمعه 13 آذر 1394 ساعت 20:42

به عنوان مسوول پروژه زیر پوست شهر: پست گذاشته شد
به عنوان معاون ارتباطات اینترنتی: چشم

اسدی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 00:53

دیروز متوجه شدم که لینک اینستاگرام کانون در قسمت پیوندهای کنار وبلاگ وجود نداره. دنبال فرصت بودم که حالا فراهم شد. بی زحمت پس از طی مراحل اداری اونم الصاق شود.

امیر حیدری شنبه 14 آذر 1394 ساعت 04:15

احسنت به تو و خانم نجاتی که حواسش به این مسائل بود.

نجاتی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 13:30

این ب.س کیه اومده تکرار کرده؟

نجاتی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 13:31

به آقای حیدری:

امیر حیدری شنبه 14 آذر 1394 ساعت 17:48

ممنون خانم حصاری که زیر این پست اعلام کردید.
از خانم رمضانی چه خبر؟ هستن کانون؟

فریدا حصاری شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:59

به آقای حیدری: سپاس
خوبه. بله هست. امروز اومده بود کانون

شهرزاد رمضانی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 23:23

به آقای حیدری:
ما که هستیم کم و بیش از شما خبری نی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد