کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخاب کتاب بین کتابهای پیشنهادی :)

سلام بچه ها :) من چندتا پیشنهاد کتاب دارم که لطف کنین از بینشون انتخاب کنین که برای دوشنبه هفته ی بعد بخونیم و بیایم دور هم درموردش بحرفیم 

یکیش که پیشنهاد خانم شهسواریان بود دوتا دیگه هم پیشنهاد خودمه :

۱.سه شنبه ها با موری/میچ آلبوم

۲.سمفونی مردگان/عباس معروفی

۳.قمارباز/فئودور داستایوسکی

لطفن سنجاق باشه تا دوشنبه :) ممنون

اصلاح شده توسط نویسنده در تاریخ ۹/۹/۹۴

سنجاق تا دوشنبه.

نظرات 5 + ارسال نظر
عبقریان شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:37

حداقل مینوشتید این آثار برا کیه؟

شهسواریان شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:47

ذکر میکردی که هرکسی که میخواد بیاد میتونه رای بده
من با 1 و 3 موافقم.

فریدا حصاری دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 20:15

من نمیتونم بیام متاسفانه

سرکشیک دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 20:22

به آقای عبقریان: بله اصلاح میکنم :)

ن.ش چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 19:21

چرا سنجاق این پست رو برنمیدارین؟
چرا اعلام فعالین اکران زیرپوست شهر رو نمی ذارین؟
چرا مسئول اساسنامه نیست؟!
کجاست آن روزهای فعال و منظم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد