کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیغامهای دریافتی

با سلام خدمت شما عزیزان 

من فرهاد ریاضی از فعالین حوزه فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هستم و درخواست آغاز مشترک همکاری با کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی را داشتیم. 
جسارتا اگر امکانش باشه شماره تماسی از شما داشته باشم. 
شماره تماس من: 
با تشکر 
09359524420  

........................................................................................................................................................................................................................................

 حامد <onha@chmail.ir>

تدوینگر کار درست توی بچه ها دارین؟ 

بعد شما نظرتون برا همگاری با بکس دانشگاه صدا و سیما چیه؟

.............................................................................................................................................................................................................................................

محمدرضا <mr.mashoufi.95@gmail.com>

با سلام من محمدرضا مشعوفی دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه تبریز هستم وبلاگتون رو دیدم وبلاگ خوبی دارین و کانون فعال.مشتاقم جهت تبادل تجارب و همکاری مشترک با هم همکاری دوجانبه داشته باشیم منتظر جواب شما در ایمیل هستم با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
عبقریان دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 17:56

به اقای ریاضی چه نوع همکاری مد نظر شون هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد