کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه جلسات کتابخوانی /نظر سنجی روز

سلام دوستان :) میخواستم حلقه کتابخوانی داشته باشیم توی کانون هر هفته به این صورت که یه کتابی انتخاب میشه و بعد توی روزی که جمع میشیم کانون درموردش باهم صحبت میکنیم سعیم دارم به تدریج بریم سمت نمایشنامه و فیلمنامه خوانی :))

نظراتونم دوس دارم بدونم  در مورد خود پروژه

فقط در مورد  روزش اگر از خود پروژه استقبال شد بینِ  شنبه ۱۰تا۱۱،یکشنبه ۱تا۳ و دوشنبه ۱۲تا۱ نظرتونو بگین من خودم این ساعتا و روزا رو دارم که خالین 

موفق باشین :)

سرکشیک


نظرات 8 + ارسال نظر
کاظم فاضلی پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 23:00

خیلی خوبه، خصوصا اگر با برنامه منظم، اطلاع رسانی به موقع، و تبلیغات خوب همراه باشه. اگر به دورهم خوانی هم برسه که عالی

زرگر جمعه 22 آبان 1394 ساعت 00:24

خوبه.
فقط برای اعضای کانون یا کلا درسطح دانشگاه؟

طغیون جمعه 22 آبان 1394 ساعت 02:57

خیلی طرح خوبیه...پیگیرش شید تا عملی شه...من خودم به شخصه هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم

نجاتى جمعه 22 آبان 1394 ساعت 20:02

دوستان بیشتر دقت کنید! عنوان پست نظرسنجى روزه خب علاوه بر اعلام آمادگى و سوال ، جواب اصلى؛ ترجیحتون واسه روز رو هم میگفتین!
منم علاقه مندم خیلى:) ترجیح من شنبه صبحه

سرکشیک جمعه 22 آبان 1394 ساعت 21:53

به آقای فاضلی : بله دقیقا همون ترتیبش خیلی مهمه بنظرِ منم :) دورهم خوانیم فکر کنم ببشتر در مورد نمایشنامه و فیلمنامه جواب بده

سرکشیک جمعه 22 آبان 1394 ساعت 22:02

به اقای زرگر: من اول که مطرحش کردم بیشتر نظرم روی خودِ بچه های کانون بود ولی فکر نکنم برای جذب بچه های دانشگاهم بدباشه حتی :)) بازم نظر خود بچه های کانون توی اولویته

قریشی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 17:20

دوشنبه ها ساعت 12 تا 1 زمان مناسبی به نظر میاد

عطار یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 22:13

طرح خوبیه ایشالا ادامه دار و مستمر بشه
من شنبه ها فقط میتونم باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد