کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه هفتگی

شنبه 94/9/8

افراد جلسه : سمندری- زرگر-خانم نجاتی-طغیان- خانم حصاری-خانم رمضانی-خانم احمدی-خانم مساعد

مدیرجلسه : طغیان  

خانم نجاتی :گزارشی از چگونگی طی شدن روند پروژه عکاسیشون گفتند..پوستر طراحی شده و منتظر بچه ها برای پخش آن هستند..اکران مرگ ماهی کنسل شد و بعد در مورد گزینه بعدی اکرانشون که ارغوان بود صحبت کردند که آن هم به دلیل عدم توافق با تهیه کننده کنسل شد...در حال حاضر نیز ادامه روند کلاس کمدی نویسی را توضیح دادند و قرار است که در هفته آینده برگزار شود.همچنین نقدی داشتند از مسعول مالی فعلی و سابق و اسبق به خاطر عدم پرداخت پولی که از کانون طلب داشتند....همچنین این نکته را یاددآوری کردن با اینکه اکران کنسل شده ما همنوز روز تالار را رزو داریم و میتونیم ازش استفاده کنیم....

آقای زرگر: وضع اخیر کانون بحرانی می باشد و حضور افراد کم رنگ می باشد. (یک سری تذکرات مهم به بعضی مسئولان کانون دادند که در پستی به طور جداگانه دبیر به آن اشاره می کند.) دبیر سابق(محمد فرامرزی) کانون گفته بود که کانون دو بعد هنری و کانونی دارد. در حال حاضر به خاطر کمرنگ شدن حضور افراد و اتفاقات اخیر که بعد کانونی این جمع ضعیف شده است. و اگر این قضیه ادامه پیدا کند کانون به شدت ضربه می بیند. اگر به گذشت زمان اوضاع درست شود که هیچ وگرنه پیشنهاد می کنم جلسه ای با رای گیری اعضا تشکیل شود تا  وضع فعلی تغییر کند. 

آقای سمندری: بچه های کانون ارق زیادی به کانون دارند. حتی برای کارهای کانون از وقت درس خواندن خود کم می کنند تا کارها انجام شوند. فضای کانون بسته است و ورودی های جدید نمی توانند خودی نشان دهند. از برنامه های جلسات و کارهای در حال انجام با خبر نمی شوند.

که زرگر و طغیانی جواب دادند: این طور هم نیست، اتفاقا فضا باز است و اعضا می توانند در کارها دخالت کنند. به طور مثال خانم سیفی که فیلم های کوتاه خود را پخش کردند و بعد هم در اکران فیلم کمک کردند.

در ادامه راجع به این صحبت شد که بعضی ورودی های جدید که برای عضو شدن اقدام می کنند و داخل لوکیشن می آیند انتظار فرم پر کردن دارند و وسیله های ارتباطی بیشتر نیاز دارند.

خانم رمضانی: با توجه به سمت خودم باید بگویم که من در انتخاب «در باز کن ها» به شدت اذیت شدم. و کسانی که قول دادند انصراف دادند. به نظرم این موضوع نیازمند بررسی مسئول اساس نامه و تذکر دبیر می باشد. از خانم مساعد بابت اعلام آمادگی برای معاونت لوکیشن تشکر می کنم.

خانم حصاری: این بدقولی «در باز کن ها» در ترم جدید زیاد شده است در حالی که پیشتر این وضعیت نبود

همه ی بچه ها درباره ی کم کاری مسئول اینستا گرام نقد داشتند.

خانم نجاتی: وبلاگ برای اطلاع رسانی به ورودی های جدید کافی نیست و باید برنامه ای برای فرستادن ایمیل اخبار و فعالیت های کانون ایجاد شود.

خانم رمضانی: چرا کارگاه های ژانر برگزار نشد؟

آقای زرگر: برگزاری کلاس فیلم نامه نویسی مهران کاشانی را آقای عبقریان پذیرفته اند و قرار است که در مورد قیمت با استاد صحبت کنند.

ختم جلسه

نظرات 10 + ارسال نظر
کیمیا برخورداری یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 17:11

سمانه سرداری یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 20:49

ترابی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:21


فقط این نکته رو بگم که بررسی فعالیت مسئولین سمت زیرمجموعه فعالیت های دبیر است ولی برای بررسی میشه صحبت کرد اما ایراد خاصی نمیشه گرفت چون ممکنه مشکلی پیش اومده باشه مثلا آقای بختیاری که فعلا کلا تهران نیستن و یا خود من که مشغلم زیاد شده
پیشنهاد شخصی خودم اینه که یکبار دیگه برای در بازکن بودن از افراد زمان بخواهید
در زمینه طلب خانم نجاتی هم این شکایت رو دبیر توجه کنن و از مسئول مالی حتما سوال پیگیری کنن

زرگر یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:43

از دبیر میخوام تذکرات مهمی که به مسئولین سمت ها در جلسه داده شد، زودتر تو وبلاگ فرار بده.

نجاتی دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 09:27

خیلی هم خوب

عطار دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:11

عطار دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:11

عطار دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:13

عذز میخوام کامنتم دوبار منتشر شد

شهسواریان دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:13

و به تازگی که وارد کانون میشم شاید یکی دو نفر دیده بشن در لوکیشن،دیگه مثل سابق نیس. جلسه ی این هفته رو حتما میام اگه تشکیل شه

هانی دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 18:40

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد