کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت اکران مشترک با انجمن علوم سیاسی

اکران به خوبی انجام شد....

فعالین : 

خودم

محمدرضا ضیغمی (عضو تازه واردی که روز اولش بود کانون اومده بود و با این حال  به شدت توی این اکران کمک دست بود...تشکر ویژه از آقای ضیغمی)

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سرداری سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:32

خسته نباشید

شکور سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:45

کاری که کردی، شبیه به یه اقدام فورس ماژوری بود.
خرابکاری ای که یه گروه دیگه کردن رو درست کردی.
حرکت جالبی بود. آورین. ولی کاش بنویسی که چرا این اتفاق افتاد. همون سوالایی که قبلا پرسیده بودم.

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:50

طغیون چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 00:49

به عباس
چاکرم ....تو اون پست قبلیه گفتم دیگه...به اونا گفتم پست اکرانتونو تو وبلاگ میزارم برای اینکه کسی مدیراجراییش شه بعد اونا کلا این حرفه منو به منزله قطعی بودن همکاری برداشت کرده بودن و اسممونو زودتر تو پوستر زدن...مشکل اشتباه برداشت کردنه اونا بوده

hasti یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:24

با سلام و تشکر ویژه از همکاری اقای طغیانی
و همچنین دوست عزیزی ک با ما همکاری کردن و من فامیلی ایشون رو نمیدونم
بابت این مشکلی ک پیش اومد و دلیلشو اقای طغیانی توضیح دادن کاملا بی غرض بوده
واشتباه سهوا انجام گرفته
باز هم بابت این مشکل عذر خواهی میکنم

ولی از نظر من این کار ب خرابکاری اطلاق نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد