کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی؛ اکران فیلم زیر پوست شهر

 همان طور که قبلا توسط خانم  فرناز یاوری در وبلاگ اعلام شده بود به کمک دانشکده حقوق قصد اکران فیلم زیر پوست شهر رو داریم. همین طور قصد داریم که برای حضور عوامل تلاش کنیم . از طرف دانشکده هم  چند سخنران دعوت میشوند . این پروژه به طور مشترک با دانشکده حقوق برگزار میشود و  من مسئول این پروژه در کانون فیلم خواهم بود . این یک اعلام پروژه شخصی است .
نظرات 7 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:44

شفافیت شما در نوشتارتون، باید به حقوقدان بودنتون برگرده.
بسیار عالیه
اعلام پروژه ی شخصی یعنی این. فیلم ، شرایط ،همکاری، اشاره به شخصی بودن پروژه.
عالیه

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:51

امیر حیدری سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:20

احسنت به شما. موفق باشید

سمانه سرداری سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:40

موفق باشی خانوم

زرگر سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:55

آفرین

کاظم فاضلی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:35

نمیدونم چقدر وقت داشته باشم بیام دانشگاه. اما از ابتدای پیشنهاد این پروژه ( به گمونم اوایل تابستون ) اعلام کردم که کمک خواهم کرد چون فیلمو خیلی دوست دارم.
پس تمام سعیم رو می کنم که بتونم کمکتون کنم اگر کمک خواستین.

فرناز چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 21:39

چه قدر عالی اعلام پروژه کردی فریدا عزیز .... سپاس دوست من ... موفق باشی و باشیم ... سپاس از دوستان به خاطر همکاری و همیاری و همدلی ... ممنون آقای فضلی ... من هم این فیلم رو خیلی دوست می دارم.... فرناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد