کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پوستر اکران مستند سعدی کارنو /همکاری مشترک با انجمن علمی علوم سیاسی

نظرات 2 + ارسال نظر
به دبیر شنبه 2 آبان 1394 ساعت 12:54

به نظرم باید ازشون جویا بشی که:
1- چرا چنین سوتفاهمی براشون پیش اومده و بدون رعایت قواعد ما، این کار رو کرده ان؟
2- چرا اسم «کانون فیلم و عکس» رو ناقص نوشته ان؟
3- باید دید کانون از این به بعد در این موقعیت ها چه کار باید بکنه؟ حالا این بار کسی به سطح هنری فیلم یا تعارض دیگه، اعتراضی نداشت، اگه اعتراضی میشد چه باید میکردیم؟ (این قسمت با خلاء قانونی-مدیریتی مواجهه که دبیر ومسئول اساسنامه جفتشون باید فکر کنن.)

شکور

طغیون یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 06:21

به عباس
اره من اتفاقا خودم میخاستم تو اولین جلسه هفتگی که پیش میاد این باگو مطرح کنم....با انجمن علوم سیاسی قراره امروز صحبت کنم باقبه چیزا رو باشون مطرح میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد